تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی کامپیوتر » رانندگی » تفننی » دانلود بازی New Star GP برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

دانلود بازی New Star GP برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

ویندوز 10 (x64) بازی کامپیوتررانندگیتفننی 8 تیر 1403 7 بازدید 0 دیدگاه

دانلود بازی New Star GP برای کامپیوتر – نسخه TENOKE

بازی ستاره جدید GP

New Star GP یک بازی ویدئویی در سبک ورزشی و مسابقه ای است که توسط شرکت New Star Games Ltd توسعه یافته و به وسیله Five Aces Publishing Ltd در مارس 2024 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این عنوان یک بازی آرکید است که در آن هر تصمیمی در داخل و خارج از مسیر مهم است. در گیم پلی بازی شما کنترل تیم اتومبیلرانی خود را به دست می گیرید، توسعه فن آوری تیم خود را هدایت می کنید، استراتژی مسابقه خود را برنامه ریزی می کنید، فرمان را در دست می گیرید و به سمت پیروزی حرکت می کنید. بازی "ستاره جدید GP" با یک تجربه ساده اما عمیق از گیم پلی و تصاویر یکپارچهسازی با سیستمعامل جذاب، شما را در هر پیچ و تاب و در حالی که تیم خود را در طول دهه ها مسابقه مدیریت و مسابقه می دهید، از دهه 1980 تا به امروز در صندلی رانندگی قرار می دهد. در ادامه برای معرفی بیشتر و دانلود این بازی همراه وبسایت پرنده بازی ها باشید...

بازی New Star GP در سبک مسابقات آرکید ارائه شده است که در آن تصمیمات شما، چه در داخل و چه خارج از پیست، نقش کلیدی در موفقیتتان ایفا می‌کنند. در این بازی شما کنترل تیم موتوراسپرت خود را بر عهده می‌گیرید و می‌توانید با توسعه تکنولوژی تیم خود را هدایت کنید. استراتژی مسابقه خود را هم برنامه ریزی خواهید کرد و با نشستن در پشت فرمان، برای رسیدن به پیروزی رانندگی می‌کنید. این اثر با گیم‌پلی ساده اما عمیق و جلوه‌های بصری رترو جذاب، شما را در صندلی راننده برای هر پیچ و خم قرار می‌دهد. شما باید تیم خود را در طول دهه‌های مسابقه، از دهه ۱۹۸۰ تا امروز، مدیریت و مسابقه دهید.

برخی از ویژگی‌های کلیدی بازی سبب می‌شوند که علاقه بسیاری برای انجام تمام مسابقات آن داشته باشید. به‌طور مثال، امکان استخدام چنین راننده با استعداد وجود دارد و آن‌ها برا یشما بردهای بیشتری کسب می‌کنند. مسابقات در دهه‌های مختلف جریان دارد و هیجان آن دوران به خوبی منتقل می‌شود. همچنین می‌توانید با چالش‌های منحصر به فرد هر دوره روبرو شده و از انجام آن‌ها لذت ببرید. گیم‌پلی بازی هم کاملا استراتژیکی جلو می‌رود. می‌توانید با برنامه‌ریزی استراتژی مسابقه خود، انتخاب تایرهای مناسب، سوخت بهتر و همچنین انتخاب ارتقاهای مورد نیاز خود، موفقیت بیشتری در بازی داشته باشید. بازی New Star GP را می‌توانید به‌صورت چند نفره با صفحه نمایش تقسیم شده هم تجربه کنید. رقابت با حداکثر سه دوست خود به صورت محلی هم قابل انجام خواهد بود. اگر به دنبال یک بازی مسابقه‌ای سرگرم کننده و چالش برانگیز با ظاهری کلاسیک هستید، این اثر ارزش امتحان کردن را دارد.

دانلود بازی New Star GP برای کامپیوتر – نسخه TENOKE دانلود بازی New Star GP برای کامپیوتر – نسخه TENOKE دانلود بازی New Star GP برای کامپیوتر – نسخه TENOKE دانلود بازی New Star GP برای کامپیوتر – نسخه TENOKE
نکات تکمیلی

این پست در 8 تیر 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

حجم فایل: 390مگابایت
تاریخ انتشار: MAR-11-2024
قیمت: 29.99 دلار
رمز فایل: www.downloadha.com
راهنمای نصب و اجرا
آموزش نصب نسخه TENOKE
1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.
2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.
3) به نصب بازی بپردازید.
4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.
سیستم مورد نیاز
Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 Quad-Core, 2.7 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 660 / RX 460
Storage: 3 GB available space
Additional Notes: Controller Recommended

3 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه