تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » تفننی » Idle Army Base 3.4.0 – بازی تفننی فرمانده پایگاه نظامی اندروید + مود

Idle Army Base 3.4.0 – بازی تفننی فرمانده پایگاه نظامی اندروید + مود

اندروید 5.0 بازی اندرویدتفننی 8 تیر 1403 16 بازدید 0 دیدگاه

Idle Army Base 3.4.0 – بازی تفننی فرمانده پایگاه نظامی اندروید + مود

بازی فرمانده پایگاه ارتش

Idle Army Base - فرمانده پایگاه ارتش عنوان یک بازی کژوال از استودیوی بازی سازی Neon Play می باشد که در گوگل پلی برای اندروید منتشر شده است. ‏‏بزرگ ترین پایگاه نظامی که جهان تاکنون دیده است را ایجاد کنید! شما در اولین روز وارد اردوگاه آموزشی ارتش می شوید و دیگر فرصتی برای بیکار بودن ندارید زیرا با یک سری چالش های آموزشی برای فارغ التحصیل شدن رو به رو می شوید، برای اقدامات ارتش در سراسر جهان آماده شوید!

 

Idle Army Base

  

در ابتدا به عنوان یک سرباز پایه وارد پایگاه خواهید شد اما به مرور زمان از این مرتبه به مقام فرماندهی و سرهنگ خواهید رسید. به سرعت چالش های آموزشی خودتان را پشت سر بگذارید تا به بزرگترین فرمانده ارتش جهان بدل شوید. با پیشرفت در پایگاه ارتشی خودتان میتوانید کسب درآمد کنید و سپس مدریت یک اردوگاه دیگر را در دست بگیرد. با پیشرفت ارتش در پایگاه خود درآمد کسب کرده و سپس مدیریت اردوگاه خود را مدیریت کنید ، جایی که در این مناطق ارزش ، سرعت ، ظرفیت و صف را در همه مناطق آموزش ارتقا می دهید. این یک سفر برای شما خواهد بود ، اما بدون جایی برای کارمندان تنبل یا بیکار ، رشد و ارتقاء پایگاه ارتش خود را به دست بگیرید. این بهترین بازی Idle ارتشی ست که شما پیدا خواهید کرد و امیدواریم که از ماجراجویی ، اکشن ، حس پیشرفت و سرگرمی لذت ببرید.

Idle Army Base 3.4.0 – بازی تفننی فرمانده پایگاه نظامی اندروید + مود Idle Army Base 3.4.0 – بازی تفننی فرمانده پایگاه نظامی اندروید + مود Idle Army Base 3.4.0 – بازی تفننی فرمانده پایگاه نظامی اندروید + مود Idle Army Base 3.4.0 – بازی تفننی فرمانده پایگاه نظامی اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 8 تیر 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

نکات تکمیلی مود : در نسخه مود بازی ؛ هزینه آپگرید صفر – 0 می باشد!

3 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه