تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Arcane Quest 3 1.8.3 – دانلود بازی پویش محرمانه 3 اندروید + مود

Arcane Quest 3 1.8.3 – دانلود بازی پویش محرمانه 3 اندروید + مود

اندروید 6.0 بازی اندرویداکشن 6 تیر 1403 16 بازدید 0 دیدگاه

Arcane Quest 3 1.8.3 – دانلود بازی  پویش محرمانه 3 اندروید + مود

بازی پویش محرمانه 3

Arcane Quest 3 نسخه سوم بازی محبوب و سرگرم کننده اکشن تحت عنوان پویش محرمانه (تلاش سری) از استودیوی Nex Game Studios برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود شده است! بازی Arcane Quest 3 با استقبال خوبی مواجه شده و توانسته امتیاز 4.2 از 5.0 را کسب کند! بازی توسط ما برروی دو دستگاه اندرویدی تست شده و به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت اجرا شده است و شما می توانید اخرین و جدیدترین نسخه آن را به همراه مود و دیتا از پرنده بازی ها دانلود نمایید.

 

Arcane Quest 3

  

قدرت های تاریکی بازگشته اند تا قلمرو Auria را تهدید کنند! در این ترکیب فوق العاده از بازی های ماجراجویی، نقش آفرینی و استراتژیک، به این سفر حماسی بپیوندید تا افتخار تیم خود را بازگردانید و مردم خود را نجات دهید! در این بازی می بایست ماجراجویی های خود را از میان ۱۰ کلاس منحصر به فرد انتخاب کنید و برای نابودی انبوهی از غول‌ها، ارواح، جادوگران شرور و… تلاش کنید! قهرمانان خود را با بیش از ۱۵۰ نوع تجهیزات شخصی سازی کنید، جادوهای قدرتمند بیاموزید و از تمام مهارت های استراتژیک خود برای شکست دشمنان استفاده کنید! بدون درنگ، در مأموریت های چندنفره با دوستان خود و یا بازیکنان سراسر جهان شرکت کنید و یا مأموریت های خود را ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید!

Arcane Quest 3 1.8.3 – دانلود بازی  پویش محرمانه 3 اندروید + مود Arcane Quest 3 1.8.3 – دانلود بازی  پویش محرمانه 3 اندروید + مود Arcane Quest 3 1.8.3 – دانلود بازی  پویش محرمانه 3 اندروید + مود Arcane Quest 3 1.8.3 – دانلود بازی  پویش محرمانه 3 اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 6 تیر 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

راهنمای نصب و اجرا
ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید. فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.nex.xquest3 را در مسیر Android/Obb حافظه داخلی کپی کنید.

4 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه