تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ورزشی » Mini Basketball 1.6.2 – بازی ورزشی چندنفره آنلاین مینی بسکتبال اندروید

Mini Basketball 1.6.2 – بازی ورزشی چندنفره آنلاین مینی بسکتبال اندروید

اندروید 7.0 بازی اندرویدورزشی 9 اردیبهشت 1403 45 بازدید 0 دیدگاه

Mini Basketball 1.6.2 – بازی ورزشی چندنفره آنلاین مینی بسکتبال اندروید

بازی مینی بسکتبال

Mini Basketball – مینی بسکتبال یک بازی ورزشی سرگرم کننده و هیجان انگیز با گرافیک فانتزی از استودیوی Miniclip.com برای اندروید است. بازی اندروید Mini Basketball از آن دسته عناوینی است که می توان گفت شما را از دنیایی پر از هیاهو به دنیایی آرام و پر از جذابیت می کشاند. جایی که تنها هدف تان رساندن توپ به حلقه بسکتبال است و تنها یک حرکت تان می تواند باعث شود در رقابت هایی نفس گیر پیروز میدان باشید. بازی اندروید بسکتبال آدم کوچولوها با بیش از 10 میلیون دانلود توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط پلیر های خود به دست آورد. برای دانلود این بازی جدید جذاب همراه وبسایت پرنده بازی ها باشید.

  

Mini Basketball

  

Mini Basketball یک بازی بسکتبال خارق العاده آنلاین می باشد که در نوع خودش جذاب است و گیم پلی و مکانیک روان آن هر کسی را در دنیای هیجان انگیز این ورزش غرق می کند. برخلاف بسیاری از عناوین مشابه با حجم های بالا و گرافیک های پر زرق و برق، در این عنوان شاهد یک گرافیک فانتزی هستیم، گرافیکی که نه تنها یک نقطه قوت برای مینی بسکتبال به شمار می رود، بلکه باعث می شود تا تمامی تمرکز شما بر روی گیم پلی باشد و از هر گونه حواشی به دور باشید. نکته ای که بازی اندروید مینی بسکتیال را برای ما جذاب تر می کند، حرکات نمایشی و دانک های مختلف آن می باشد. داشتن گرافیک فانتزی بدین معنی نیست که دیگر خبری از حرکات نمایشی گوناگون نیست، بلکه شما به طور مداوم حرکات جذاب بسکتبال را تجربه کنید  و می توانید دانک هایی بدون نقص را انجام دهید. همه چیز در این بازی موبایل بسیار ساده است، انگشت خود را بر روی بازیکنان قرار داده و آن ها را تا رسیدن به تور هدایت کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در ارتباط با بازی Mini Basketball باید به آن اشاره ای داشته باشیم، توانایی ارتقاء سطح توانمندی بسکتبالیست ها و همچنین شخصی سازی ظاهر آن‌هاست ؛ به گونه‌ای که می توانید هرگونه لباس و یا کفشی را برای آن ها انتخاب نمایید. دیگر نکته ای که در ارتباط با این عنوان مهیج باید به آن اشاره کنیم، حالت های مختلف بازی می باشد ؛ پلیر های مینی بسکتبال می توانند از میان چندین حالت موجود یکی را انتخاب و شروع به فتح مسابقات مختلفی کنند. با انجام حالت های مختلف بازی، پاداش بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت که همین موضوع نیز باعث می شود تا تنها در مدتی کوتاه شاهد پیشرفت تیم تان در رقابت هایی گوناگون باشید. در پایان نیز باید اشاره کنیم که مسابقات تنها در یک سالن برگزار نمی‌شود و رقابت ها را در قسمت های مختلف جهان تجربه خواهید کرد.

Mini Basketball 1.6.2 – بازی ورزشی چندنفره آنلاین مینی بسکتبال اندروید Mini Basketball 1.6.2 – بازی ورزشی چندنفره آنلاین مینی بسکتبال اندروید
Mini Basketball 1.6.2 – بازی ورزشی چندنفره آنلاین مینی بسکتبال اندروید Mini Basketball 1.6.2 – بازی ورزشی چندنفره آنلاین مینی بسکتبال اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 9 اردیبهشت 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

4 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه