تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » معمایی و فکری » Murder by Choice 3.0.4 – بازی ماجراجویی معمایی قتل خودخواسته اندروید

Murder by Choice 3.0.4 – بازی ماجراجویی معمایی قتل خودخواسته اندروید

اندروید 5.0 بازی اندرویدمعمایی و فکری 7 اردیبهشت 1403 47 بازدید 0 دیدگاه

Murder by Choice 3.0.4 – بازی ماجراجویی معمایی قتل خودخواسته اندروید

بازی قتل خودخواسته

Murder by Choice: Mystery Game یک بازی ماجراجویی، معمایی و رازآلود با گیم پلی پر از هیجان و استرس از Nordcurrent Games برای اندروید است. بازی Murder by Choice: Mystery Game یکی از برترین بازی های اندرویدی در سبک فکری و معمایی می باشد که طبق گفته های گذشته مان تا کنون توانسته است نقد های مثبتی را از منتقدان دریافت کند. نهایت تلاش خود را به کار گرفته تا پرده از تمامی اسرار این جزیره گرمسیری بردارید. این بازی تاکنون توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید. شما نیز هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه بازی پرطرفدار قتل خودخواسته را از پرنده بازی ها دریافت نمایید.

  

Murder by Choice: Mystery Game

  

اگر نگاهی به لیستی از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی و یا دیگر عناوین رایانه ای بیندازید، متوجه این موضوع خواهید شد که امروزه بازی هایی فکری و معمایی از محبوبیت بسیار کمی در بین گیمر ها برخوردار هستند. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم باید گفت که به نوعی این دسته از عناوین دیگر به آخر خط رسیده اند و کمتر کسی به سراغ شان می رود. با این حال اگر از علاقه مندان به بازی های فکری و معمایی هستید، همچنان استودیو های مختلفی تلاش می کنند تا این سبک را احیا کرده و با ارائه بازی هایی بدون نقص توجه موبایل گیمرها را به سمت خودشان جلب کنند. به عنوان مثال استودیو بازی سازی Nordcurrent Games یکی از برترین این استودیو ها می باشد که پیش تر از این هم شاهد بازی های معمایی فوق العاده ای از آن بودیم. بازی اندروید Murder by Choice: Mystery Game یکی دیگر از محصولات این استودیو بازی سازی می باشد که باید بگوییم به نوعی یک شاهکار در زمینه عناوین راز آلود و معمایی به شمار می رود. بازی اندرویدی Murder by Choice: Mystery Game ادامه ای بر بازی پیشین استودیو نام برده شده یعنی Murder in Alps: Hidden Mystery می باشد که پلیر ها را با داشتن یک خط داستانی جذاب، ساعت ها مات و مبهوت خودش می کند. تاکنون بازی Murder by Choice: Mystery Game اندروید، نقد های مختلفی را دریافت کرده است که هر یک از آن ها را مورد بررسی قرار می دهیم، چیزی جز تعریف و تمجدید دیده نمی شود. از فضا سازی فوق العاده گرفته تا داستانی بدون نقص را می توان از جمله نقاط قوت این عنوان مهیج دانست.

Murder by Choice 3.0.4 – بازی ماجراجویی معمایی قتل خودخواسته اندروید Murder by Choice 3.0.4 – بازی ماجراجویی معمایی قتل خودخواسته اندروید
Murder by Choice 3.0.4 – بازی ماجراجویی معمایی قتل خودخواسته اندروید Murder by Choice 3.0.4 – بازی ماجراجویی معمایی قتل خودخواسته اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 7 اردیبهشت 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

3 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه