تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » وبلاگ » اخبار » تاریخ انتشار بازی Solo Leveling - سولو لولینگ اعلام شد

تاریخ انتشار بازی Solo Leveling - سولو لولینگ اعلام شد

وبلاگاخبار 2 اردیبهشت 1403 72 بازدید 0 دیدگاه

تاریخ انتشار بازی Solo Leveling - سولو لولینگ اعلام شد

شرکت Netmarble تاریخ انتشار اولین بازی اقتباسی از انیمه سولو لولینگ را که با نام Solo Leveling: Arise شناخته می‌شود، به صورت رسمی اعلام کرد. با استناد به بیانیه منتشر شده از سوی شرکت Netmarble، بازی اقتباسی از انیمه Solo Leveling تا کمتر از یک ماه دیگر، در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۸ می ۲۰۲۴) روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین کاربران کامپیوتر می‌توانند از طریق Steam و Netmarble Launcher، بازی سولو لولینگ را تجربه کنند. از آن جایی که ۱۲ میلیون نفر پیش‌ثبت‌نام بازی Solo Leveling: Arise را انجام داده‌اند، در هنگام شروع این اثر جوایز مختلفی دریافت خواهید کرد.

  

  

به این واسطه در زمان انتشار بازی سولو لولینگ و شروع تجربه خود، به موارد مختلفی از جمله پوشش‌های مختلف، انواع ارز‌های درون برنامه‌ای و اسلحه‌های متعدد دسترسی خواهید داشت. همچنین تمام کسانی که در بازی بازی Solo Leveling: Arise ثبت‌نام کرده‌اند، این فرصت را خواهند داشت که شخصیت یو جین‌هو را به عنوان پاداش دریافت کنند. پیش از انتشار در هفته دوم ماه آینده، بازی سولو لولینگ در ماه‌های گذشته چندین مرحله تست بتا را پشت سر گذاشته است. بازی Solo Leveling: Arise دارای سه حالت مختلف است. در حالت Time Attack با کنترل جین‌وو و به کمک سایر شکارچیان با هیولاهای متعددی مبارزه خواهید کرد. حالت Hunter زمینه‌ای را فرهم می‌کند که با انتخاب از بین شخصیت‌هایی مثل چا هه‌این، لیم ته‌گیو، بک یون‌هو و لی جوهی در مدت زمان مشخصی برای از بین بردن هیولاها تلاش کنید. در نهایت با حالت Story می‌توانید داستان زندگی جین‌وو را طبق وب‌تون دنبال کنید.

سولو لولینگ اثری مشهور است که تا‌کنون اقتباس‌های متعددی با محوریت آن در دسترس قرار گرفته است. پس از عملکرد موفق وب ناول این اثر، وب تون آن منتشر و با استقبال مواجه شد. تا‌کنون ۹ جلد از این وب تون ارائه شده و هنوز به پایان نرسیده است. مدتی پیش فصل اول انیمه Solo Leveling با ۱۲ اپیزود به پایان رسید. در مدت کوتاهی فصل دوم این اثر تحت عنوان Arise from the Shadow معرفی شد. علاوه بر بازی و انیمه، یک سریال کره‌ای هم بر اساس سولو لولینگ در حال ساخت بوده و وب تون فرعی آن تحت عنوان Solo Leveling: Ragnarok امسال منتشر خواهد شد.


نکات تکمیلی

این پست در 2 اردیبهشت 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

4 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه