تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » امتیازی » Shooferi – دانلود بازی شوفری: عاشقی و رانندگی اندروید

Shooferi – دانلود بازی شوفری: عاشقی و رانندگی اندروید

اندروید 4.4 بازی اندرویدرانندگیامتیازی 24 فروردین 1403 157 بازدید 0 دیدگاه

Shooferi – دانلود بازی شوفری: عاشقی و رانندگی اندروید

شوفری : عاشقی و رانندگی

Shooferi - شوفری : عاشقی و رانندگی بازی اندرویدی در سبک مسابقه ای و ماجراجویی توسط استودیو بازی سازی معروف و محبوب ایرانی به اسم میلیچ استودیو در مودینگ گیم به صورت رایگان برای اندروید منتشر شد . ماجراجویی های جذاب و هیجان انگیزی در یک بازی رانندگی و مسابقه ای تجربه خواهید کرد که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد. در ادامه برای دانلود این بازی جدید از وبسایت پرنده بازی ها همراه ما باشید.

 

شوفری : عاشقی و رانندگی

  

فریدون حالیش نیس ... اون باید به نیسان برسه. شوفری همون بازی رانندگی باحال دهه هشتادی، با داستانی جذاب و پر ماجرا که دنبالش میگشتی. این بازی دخترانه - پسرانه هم نداره ، همه میتونن از این بازی لذت ببرن ✌ راستی از عشق فرهاد به غزل چیزی میدونین؟ 💕 مراحل و ماموریت های هیجان انگیز و جذابی در این بازی تجربه خواهید کرد که ساعت ها سرگرم خواهید شد . قسمت داستانی بازی به شکل جذاب و هیجان انگیزی طراحی شد . طیف گسترده ای از کارکتر های مختلف و متنوع با جزئیات و مدلسازی حیرت آوری برای بازی طراحی شد . ماجراجویی های جذاب و هیجان انگیزی با فریدون فرهاد و غزل تجربه خواهید کرد که شما را سرگرم خواهد کرد . حالت های مختلف و متنوعی برای بازی طراحی شد . قسمت داستانی بازی به شکل طنز و عاشقانه ای روایت می شود . طیف گسترده ای از ماشین های ایرانی و خارجی با مدلسازی جذابی برای بازی طراحی شد . قابلیت شخصی سازی و ارتقا و تیونینگ ماشین ها با آیتم های مختلف و متنوعی در بازی وجود دارد .

Shooferi – دانلود بازی شوفری: عاشقی و رانندگی اندروید Shooferi – دانلود بازی شوفری: عاشقی و رانندگی اندروید
Shooferi – دانلود بازی شوفری: عاشقی و رانندگی اندروید Shooferi – دانلود بازی شوفری: عاشقی و رانندگی اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 24 فروردین 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

17 ستاره توسط 5 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه