تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » امتیازی » King Of Sands 1.35 – بازی رانندگی استاد آفرود در کویر اندروید

King Of Sands 1.35 – بازی رانندگی استاد آفرود در کویر اندروید

اندروید 8.0 بازی اندرویدرانندگیامتیازی 23 فروردین 1403 55 بازدید 0 دیدگاه

King Of Sands 1.35 – بازی رانندگی استاد آفرود در کویر اندروید

بازی استاد آفرود در کویر

King Of Sands – استاد آفرود در کویر یک بازی ماشین‌سواری، مسابقه ای و ریسینگ برای تجربه رانندگی و آفرودسوازی در کویر برای اندروید است. بازی اندروید King Of Sands با توجه به ساخته شدن توسط یک توسعه دهنده مستقل یکی از بهترین عناوین ریسینگی می باشد که اخیرا شاهد آن هستیم. عوامل مختلفی دست در دست هم داده اند تا این بازی به یک عنوان مهیج با گیم پلی اعتیاد آور تبدیل شود. شما عزیزان همانند همیشه می توانید، جدید ترین نسخه این بازی را به صورت کاملا رایگان از پرنده بازی ها دریافت نمایید.

  

King Of Sands

  

بازی های مسابقه ای و اتومبیل رانی همیشه جزو پرطرفدارترین عناوین در دنیای بازی های رایانه ای بوده اند. از جمله محبوب ترین بازی های اتومبیل رانی در گوشی های اندروید می توان به سری بازی های آسفالت اشاره کرد؛ اما نکته ای که باید به آن توجه داشت، بازی هایی اتومبیل رانی امروزه دیگر تنوع گذشته را ندارند و همه توسعه دهندگان به نوعی گیم پلی یکدیگر را در قالب گرافیک های کمتر و یا بیشتر کپی می کنند! همین موضوع نیز بهانه ای شده است تا در این پست تصمیم به معرفی یک بازی جدید ریسینگ بگیریم، بازی فوق العاده ای که شما را برخلاف سایر عناوین به دل کویر می برد! در بازی اندروید King Of Sands خبری از شهر ها، پیست های اتومبیل رانی و یا جاده های بی پایان نیست، بلکه هم اکنون به عنوان یک آفرود سوار باید شایستگی خود را در دل کویر به سایر رقبای خود ثابت کنید. ماشین خود را انتخاب کنید، پای تان را بر روی پدال گاز فشار دهید و در کویری بی پایان و پهناور با چالش های مختلفی رو به رو شوید.

نکته ای که در ارتباط با بازی King Of Sands باید به آن اشاره کنیم، آنلاین بودن آن است. این بدان معنی است که رقبای شما دوستان تان در سراسر جهان هستند که هر یک از آن ها مهارت های مختلفی را در زمینه آفرود سواری دارند. شاید به ظاهر رانندگی در دل کویر ساده باشد، اما همه چیز به همین سادگی ها هم نیست، زیرا شن های روان مداوم مشکلاتی را برای تان به وجود می آورند. یکی از مهم ترین ویژگی های بازی King Of Sands وجود حالت های مختلف است ؛ چندین حالت مختلف بازی در این عنوان گنجانده شده است که در هر یک از آن ها می توانید دوستان تان را به چالش بکشید. در این عنوان بیش از 70 ماشین مختلف آفرودی در اختیارتان قرار داده می شود که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند. همانند بسیاری از عناوین مشابه موجود در گوگل پلی، این امکان فراهم شده است تا بتوانید ماشین های انتخابی خود را چه از نظر ظاهر و چه از نظر قدرت موتور ارتقاء دهید تا بتوانید با حرفه ای ترین گیمر ها رقابتی جذاب داشته باشید. از دیگر ویژگی های بازی اندروید King Of Sands می توان به گرافیک چشم نواز آن اشاره کرد ؛ اگر چه سازنده بازی تنها یک شخص است، اما شما در گرافیک این بازی جزئیات را به خوبی مشاهده می کنید.

King Of Sands 1.35 – بازی رانندگی استاد آفرود در کویر اندروید King Of Sands 1.35 – بازی رانندگی استاد آفرود در کویر اندروید
King Of Sands 1.35 – بازی رانندگی استاد آفرود در کویر اندروید King Of Sands 1.35 – بازی رانندگی استاد آفرود در کویر اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 23 فروردین 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

3 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه