تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » استراتژیک » Mafia City 1.7.258 – دانلود بازی استراتژیکی شهر مافیا اندروید

Mafia City 1.7.258 – دانلود بازی استراتژیکی شهر مافیا اندروید

اندروید 4.4 بازی اندرویداستراتژیک 31 فروردین 1403 37 بازدید 0 دیدگاه

Mafia City 1.7.258 – دانلود بازی استراتژیکی شهر مافیا اندروید

بازی شهر مافیا

Mafia City - شهر مافیا یک بازی محبوب در سطح جهانی است که میلیون‌ ها نفر در سراسر جهان از آن لذت می‌برند. این بازی در ایران نیز با سناریوهای متنوعی از جمله مافیای کلاسیک و ارتش سری مورد علاقه بازیکنان قرار گرفته و در حال حاضر بسیار محبوب است. شهر مافیا توسط استودیو Phantix Games ساخته شده و با بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود و امتیاز ۴.۱ در گوگل پلی، موفق به کسب رتبه‌ ی بسیار خوبی شده است. ویژگی‌ های برجسته این بازی شامل گیم‌ پلی ساده و جذاب آن و عناصر اجتماعی و روانشناختی است. “Mafia City” یک بازی فریبی است که در آن بازیکنان نقش روستاییان بی‌گناه یا اعضای مافیای بی‌ رحم را بر عهده می‌گیرند و در تلاش برای حذف تیم حریف قرار دارند. این بازی می‌تواند با حداقل ۵ نفر یا حتی بیش از ۲۰ نفر انجام شود که آن را به یک انتخاب عالی برای مهمانی‌ها یا تجمعات اجتماعی دیگر تبدیل می‌کند. شما می‌توانید این بازی را با لینک مستقیم از وبسایت پرنده بازی ها دانلود کرده و لذت ببرید.

  

Mafia City

  

در این بازی شما می‌توانید گانگستر های مختلفی را جذب کنید، هر کدام با مهارت‌ ها و توانایی‌ های خاص خود. همچنین امکان ساخت سازه‌ های متنوعی در شهرتان وجود دارد، از جمله مشاغل، برج‌های دفاعی و سازه‌های دیگر که به شما در گسترش امپراطوری جنایتکاری‌تان کمک می‌کنند. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، استخدام کاراکتر ها و جذب آن ها به گروه مافیایی تان با توجه به مهارت های آن ها می باشد. هر چه قدر که انتخاب این کاراکتر ها هدفمند تر باشد، سریع تر به بزرگ ترین مافیای جهان تبدیل خواهید شد. در بازی Mafia City، مجموعه ای از سلاح های گوناگون در اختیارتان قرار داده می شود. شما می توانید اعضای باند مافیایی خود را به این سلاح ها مجهز کنید و توانایی های شان را ارتقاء دهید. برخلاف بسیاری از عناوین مشابه، در این عنوان شاهد یک گرافیک سه بعدی با جزئیاتی بسیار خیره کننده هستیم که جذابیت گیم پلی را دو چندان می کند. برای دانلود بازی به باکس دانلود مراجعه کنید و بازی را از پرنده بازی ها دریافت کنید همچنین متوانید با مشاهده اسکرین شایت هایی که در پست بازی قرار دارد با محیط و گرافیک بازی آشنا شوید نظرات و تجربه خود از این بازی را به صورت کامنت برای ما ارسال کنید.

Mafia City 1.7.258 – دانلود بازی استراتژیکی شهر مافیا اندروید Mafia City 1.7.258 – دانلود بازی استراتژیکی شهر مافیا اندروید
Mafia City 1.7.258 – دانلود بازی استراتژیکی شهر مافیا اندروید Mafia City 1.7.258 – دانلود بازی استراتژیکی شهر مافیا اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 31 فروردین 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

4 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه