تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » استراتژیک » Eternal Ember 1.8.270 – دانلود بازی استراتژیک آتش ابدی اندروید

Eternal Ember 1.8.270 – دانلود بازی استراتژیک آتش ابدی اندروید

اندروید 5.0 بازی اندرویداستراتژیک 21 فروردین 1403 24 بازدید 0 دیدگاه

Eternal Ember 1.8.270 – دانلود بازی استراتژیک آتش ابدی اندروید

بازی آتش ابدی

Eternal Ember - آتش ابدی یک بازی نقش آفرینی و استراتژیک با گیم پلی اعتیادآور از نوع آنلاین-رقابتی از Zencat Gaming برای موبایل اندروید است. تجربه عناوین نقش آفرینی برای هر کسی لذت بخش است! از جمله دلایل محبوبیت این سبک را می توان آزادی عمل و همچنین المان های در دسترسی دانست که نمونه آن را در دیگر سبک ها شاهد نیستیم. اگر چه بازی های RPG به طور مداوم در حال رشد و توسعه هستند، اما باید اعتراف کرد در سیستم عامل هایی نظیر اندروید، همچنان شاهد بازی های قدرتمندی در این سبک نیستیم! در ادامه برای دانلود این بازی جذاب همراه وبسایت پرنده بازی ها باشید.

 

Eternal Ember

  

بازی اندروید Eternal Ember از چندین بخش مختلف تشکیل شده است که همانند بسیاری از عناوین مشابه بهترین قسمت آن بخش داستانی است که باید مرحله به مرحله در بازی پیشرفت کنید و در نهایت تمامی ماموریت ها را به پایان برسانید. داستان بازی از آن جایی آغاز می شود که شیاطین به سرزمین انسان ها حمله ور می شوند! همانند همیشه انسان ها منتظر کمکی از سمت خدایان هستند، اما به مرور زمان و با توجه به سکوت خدایان مختلف تصمیم می گیرند که برای بقای خود دست به کار شوند. در بازی Eternal Ember استراتژی نقش مهمی را در پیشرفت پلیر ها ایفا می کند. مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، کنترل کاراکتر ها می باشد. در هر مبارزه انتخاب 4 مبارز به دست شما خواهد بود. به طور ساده تر باید گفت که پیش از مبارزات باید دکی شامل 4 مبارز را بچینید و به کمک آن وارد ماجراجویی شوید. برای ساخت ترکیب مبارزان، توجه به توانایی هیرو ها بسیار مهم است ؛ قهرمانان بازی اندروید Eternal Ember در هشت کلاس مختلف در دسترس شما قرار دارند که در هر یک از این کلاس ها شاهد قدرت های خاصی هستیم. در هنگام تنظیم ترکیبات برای شروع مبارزه توجه کنید که جادو ها را متناسب با سبک مبارزه تان انتخاب نمایید! به نوعی باید گفت که گیم پلی این بازی با سبک استراتژیک در آمیخته شده است. بیش از 11 قاره مختلف برای کشف سرزمینی پهناور وجود دارد که در هر یک از این قاره ها ماجراجویی هایی منحصر به فرد در انتظارتان است. دیگر نکته ای که بازی اندروید Eternal Ember را جذاب تر جلوه می دهد، وجود سلاح ها و سیستم ارتقاء سطح کاراکتر ها به صورت عمیق است!

Eternal Ember 1.8.270 – دانلود بازی استراتژیک آتش ابدی اندروید Eternal Ember 1.8.270 – دانلود بازی استراتژیک آتش ابدی اندروید
Eternal Ember 1.8.270 – دانلود بازی استراتژیک آتش ابدی اندروید Eternal Ember 1.8.270 – دانلود بازی استراتژیک آتش ابدی اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 21 فروردین 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

2 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه