تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » امتیازی » Gasht Azad Pars –دانلود بازی پژو پارس: گشت آزاد اندروید

Gasht Azad Pars –دانلود بازی پژو پارس: گشت آزاد اندروید

اندروید 5.1 بازی اندرویدرانندگیامتیازی 9 فروردین 1403 159 بازدید 0 دیدگاه

Gasht Azad Pars –دانلود بازی پژو پارس: گشت آزاد اندروید

بازی پژو پارس: گشت آزاد

Gasht Azad Pars - پژو پارس: گشت آزاد عنوان یک بازی ایرانی جذاب در سبک رانندگی در جهان باز از گروه برنامه نویسی آتل گیمز برای اندروید است که به صورت رایگان در کافه بازار منتشر شده است. اگر شما هم دوستدار رانندگی با خودروی جذاب پژو پارس هستید، این بازی عالی پژو پارس را از دست ندهید. بازی پژو پارس یک گیم رانندگی عالی که در آن شاهد خودروی بسیار محبوب ایرانی پژو پارس خواهید بود که می توانید آن را شوتی یا کف خواب کنید و کلی امکانات به خودرو اضافه نمایید. در ادامه برای دانلود این بازی جدید اندروید همراه پرنده بازی ها باشید.

  

بازی پژو پارس: گشت آزاد

  

مسابقات جذاب و سرگرم کننده ای در دنیای این بازی جذاب ماجراجویی ها همراه با چالش ها و موانع مختلف و متنوعی به شکل سرگرم کننده ای تجربه خواهید کرد که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد . این بازی یکی از محبوب ترین و جدیدترین بازی های ایرانی هست که مورد استقبال طیف گسترده ای از کاربران قرار گرفت و توانست رضایت آن ها را جلب کرد . حالت های مختلف و متنوعی برای مسابقه و سرگرمی در بازی وجود دارد . طیف گسترده ای از مراحل و ماموریت های هیجان انگیزی و جذابی برای بازی طراحی شد که ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد . طیف گسترده ای از ماشین های مختلف و متنوع ایرانی و خارجی با مدلسازی و جزئیات حیرت آوری برای بازی طراحی شد که نظر شما را جلب خواهد کرد. قابلیت شخصی سازی ماشین ها با آیتم های مختلف و متنوعی وجود دارد . شما می توانید با طیف گسترده ای از آیتم های مختلف و متنوع ماشین های خودتان را ارتقا و تیونینگ بدهید . حالت های مختلفی مثل مسابقه و گشت آزاد و . . . در بازی وجود دارد که ساعت ها شما را سرگرم می کند . شما می توانید به هر جای شهر که بخواهید بروید و ماجراجویی های جذابی تجربه کنید

Gasht Azad Pars –دانلود بازی پژو پارس: گشت آزاد اندروید Gasht Azad Pars –دانلود بازی پژو پارس: گشت آزاد اندروید
Gasht Azad Pars –دانلود بازی پژو پارس: گشت آزاد اندروید Gasht Azad Pars –دانلود بازی پژو پارس: گشت آزاد اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 9 فروردین 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

برای حمایت از بازی سازان ایرانی ؛ نسخه مود این بازی منتشر نمی‌شود [دیدگاه در مورد مود پاسخ داده نمیشود!]

11 ستاره توسط 3 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه