تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » شبیه سازی » Idle Magic School 2.7.1 – بازی شبیه سازی مدرسه جادویی اندروید + مود

Idle Magic School 2.7.1 – بازی شبیه سازی مدرسه جادویی اندروید + مود

اندروید 5.1 بازی اندرویدشبیه سازی 26 اسفند 1402 83 بازدید 1 دیدگاه

Idle Magic School 2.7.1 – بازی شبیه سازی مدرسه جادویی اندروید + مود

بازی مدرسه جادویی

Idle Magic School - شبیه سازی مدرسه رویایی {جادویی} نام یک بازی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Longames برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی جذاب توانسته با بیش از 500.000 دانلود امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را در مارکت اندروید به دست بیاورد و پرنده بازی ها قصد دارد نسخه اصلی و نسخه مود شده و بدون محدودیت آن را به صورت تست شده و کاملاً‌ رایگان در اختیار شما عزیزان قرار دهد. این بازی که اساساً یک بازی مدیریتی و سرمایه داری آیدل است، شما را به دنیای شگفت انگیز سحر و جادو می برد. جایی که شما باید مدرسه جادوگری خودتان را در میان جنگل های سحر آمیز بسازید و آن را مدیریت کنید و رشد و توسعه دهید تا به بزرگترین و بهترین مدرسه جادوگری در تمام جهان تبدیل شود. به این ترتیب، دانش آموزانی که علاقه دارند سحر و جادو یاد بگیرند به مدرسه جادوگری شما می آیند و با پرداخت شهریه در کلاس ها و دوره های آموزشی شرکت می کنند و شما را به یکی از پولدار ترین و سرمایه دار ترین مدیران مدرسه جادوگری جهان تبدیل می کنند.

  

Idle Magic School

  

در این بازی جدید به عنوان مدیر مدرسه جادوگری، شما وظیفه دارید همیشه کلاس ها و دوره های آموزشی تان را ارتقاء دهید تا دانش آموزان بتوانند از بهترین امکانات و جدید ترین و نوین ترین روش های آموزشی جادوگری بهره ببرند. در ابتدا دانش آموزان زیادی به مدرسه جادوگری شما نمی آیند. چراکه سرعت تدریس بسیار پایین است و اساتید زیادی در مدرسه فعالیت نمی کنند. شما می تواند با ارتقاء‌ بخش پذیرش مدرسه، سرعت ثبت نام دانش آموزان را افزایش دهید و دانش آموزان بیشتری را ثبت نام کنید تا بتوانید کمی درآمد مدرسه را افزایش دهید. سپس می توانید از این درآمد ها برای استخدام اساتید بیشتر استفاده کنید تا سرعت تدریس بالا برود. همچنین،‌ شما باید حواس تان به دانش آموزان هم باشد. هرچه دانش آموزان در مدرسه بیشتر شوند نیاز های آنها هم بیشتر می شود.

توجه کنید که نسخه مود طلا خرج کنید می بینید بجای کم شدن زیاد می شود.

Idle Magic School 2.7.1 – بازی شبیه سازی مدرسه جادویی اندروید + مود Idle Magic School 2.7.1 – بازی شبیه سازی مدرسه جادویی اندروید + مود
Idle Magic School 2.7.1 – بازی شبیه سازی مدرسه جادویی اندروید + مود Idle Magic School 2.7.1 – بازی شبیه سازی مدرسه جادویی اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 26 اسفند 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

1 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
  • پرنیان1402/12/26

    سلام روی a12 نصب میشه؟

    پاسخ : سلام بله ، تشکر از همراهی شما 🎮🌹

پس زمینه