تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Garena AOV: Dragon LNY 1.54.1.4 – بازی نقش آفرینی جنگ دلاوران اندروید

Garena AOV: Dragon LNY 1.54.1.4 – بازی نقش آفرینی جنگ دلاوران اندروید

اندروید 4.4 بازی اندرویداکشن 7 اردیبهشت 1403 52 بازدید 0 دیدگاه

Garena AOV: Dragon LNY 1.54.1.4 – بازی نقش آفرینی جنگ دلاوران اندروید

بازی جنگ دلاوران

Garena AOV: Dragon LNY - جنگ دلاوران بازی محبوب، فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی‌های اکشن اندروید و نقش آفرینی شبیه به بازی Dota است که استودیوی بازیسازی MOBA Games Private Limited آن را به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه کرده است. این بازی اندروید بازی Garena AOV: Dragon LNY تا به امروز حدود 10.000.000 بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و توانسته امتیاز 4.0 از 5.0 را کسب کند و ما در پـرنـده بازی ها جدیدترین و اخرین نسخه اش را برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از پرنده بازی ها سایت دریافت بکنید. همانند دیگر بازیهای موجود در سایت، بازی Garena AOV: Dragon LNY توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

  

Garena AOV: Dragon LNY

  

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی هستید، بدون تلف کردن وقت  بازی جدید Garena AOV: Dragon LNY را برروی دستگاه اندرویدی تان نصب کنید و سپس ابرقهرمانان سری کمیک های مارول و دی سی همچون بتمن، سوپرمن، واندر وومن، فلش و … را در قالب یک گروه گرد هم آورید و به جنگ با دشمنان بروید! در جنگ های بسیار هیجان انگیز پنج به پنج شرکت کنید و با پیروزی های پیاپی گروه تان را تبدیل به یک گروه افسانه ای کنید! هم گروهی هایتان را فرا بخوانید تا در نبردها به شما کمک کنند ؛ این نبردی گروهی است! در این بازی کنترل کارکترها بر عهده شما قرار دارد و به آسانی با لمس صفحه نمایش می توانید حرکت تان را اغاز کنید و به نبرد با دشمنان تان بروید! انواع مهارت های خاص به شما امکان از بین بردن دشمنان را می دهند! چهار حالت نبرد پنج به پنج، نبرد سه به سه، نبرد تک به تک و جنگ های قلاب به شما امکان مشغول شدن را می دهند! اگر از علاقه مندان به بازیهای نقش آفرینی و جنگ های گروهی هستید به هیچ وجه Garena AOV: Dragon LNY را از دست ندهید!

Garena AOV: Dragon LNY 1.54.1.4 – بازی نقش آفرینی جنگ دلاوران اندروید Garena AOV: Dragon LNY 1.54.1.4 – بازی نقش آفرینی جنگ دلاوران اندروید
Garena AOV: Dragon LNY 1.54.1.4 – بازی نقش آفرینی جنگ دلاوران اندروید Garena AOV: Dragon LNY 1.54.1.4 – بازی نقش آفرینی جنگ دلاوران اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 7 اردیبهشت 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

1- بازی آنلاین و اینترنتی است و هک نمیشود (مود ندارد).
2- نسخه جدید بدون دیتای یکپارچه عرضه شده و دیتا با خود بازی دریافت میشود .
3- نسخه جدید همیشه در اسرع وقت از این صفحه پرنده بازی ها منتشر میشود!

8 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه