تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » اپلیکیشن ها » عکس و ویدیو » دانلود ToonMe 0.6.105 – تون‌می: برنامه تبدیل عکس به کاراکتر کارتونی دیزنی

دانلود ToonMe 0.6.105 – تون‌می: برنامه تبدیل عکس به کاراکتر کارتونی دیزنی

اندروید 5.1 اپلیکیشن هاعکس و ویدیو 7 بهمن 1402 113 بازدید 0 دیدگاه

دانلود ToonMe 0.6.105 – تون‌می: برنامه تبدیل عکس به کاراکتر کارتونی دیزنی

برنامه تون میی

ToonMe - تون میی اپلیکیشن تبدیل عکس ها به کاراکتر های کارتونی می باشد که توسط Linerock Investments LTD توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اپلیکیشن ToonMe – cartoons from photos با بهره مندی از قابلیت و توانایی خاص خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 19.99 دلاری منتشر شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را به وسیله کاربران دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از پرنده بازی ها دریافت نمایید.

  

ToonMe

  

اگر اهل گشت و گذار در شبکه های اجتماعی باشید هر از چند گاهی با چالش هایی در قالب تصاویر و یا ویدئو ها رو به رو می شوید که عمدتا دارای جذابیت خاصی هستند. یکی از دلایل اصلی گسترش زود هنگام این نوع از پست ها در بین کاربران شبکه های اجتماعی ویژگی های فوق العاده نرم افزار های خاصی است که به وسیله آن ها عکس ها و یا ویدئو های این دسته از چالش ها را ایجاد می کنیم. این دسته از برنامه ها گاها به قدری پر سرعت روند رو به رشد خود را طی می کنند که تنها در یک یا دو ماه میلیون ها دانلود را به خود اختصاص داده و جزو اپ های برتر مارکت اندروید به شمار می روند. حتما شما نیز اخیرا با هشتگ ToonMe# برخورد کرده اید که محتوای این هشتگ ها تصاویری کارتونی از صاحبان پیج ها می باشد. در این چالش شما باید تصاویر سلفی خود را به عکس های کارتونی تبدیل کنید! اما نکته ای که این جا حائز اهمیت است نرم افزاری است که برای این تغییرات از آن استفاده می کنید. اپی درست هم نام هشتگ با قابلیت هایی فوق العاده که هر کسی را جذب خود اش می کند. تنها کافی است که ToonMe – cartoons from photos را نصب کرده و شما نیز به جمع برگزار کنندگان این چالش بپیوندید.

دانلود ToonMe 0.6.105 – تون‌می: برنامه تبدیل عکس به کاراکتر کارتونی دیزنی دانلود ToonMe 0.6.105 – تون‌می: برنامه تبدیل عکس به کاراکتر کارتونی دیزنی
دانلود ToonMe 0.6.105 – تون‌می: برنامه تبدیل عکس به کاراکتر کارتونی دیزنی دانلود ToonMe 0.6.105 – تون‌می: برنامه تبدیل عکس به کاراکتر کارتونی دیزنی
نکات تکمیلی

این پست در 7 بهمن 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

4 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه