تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Chicken Gun 4.0.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن مرغ‌‌ های‌ تفنگدار اندروید + مود

Chicken Gun 4.0.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن مرغ‌‌ های‌ تفنگدار اندروید + مود

اندروید 4.4 بازی اندرویداکشن 1 تیر 1403 72 بازدید 0 دیدگاه

Chicken Gun 4.0.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن مرغ‌‌ های‌ تفنگدار اندروید + مود

بازی مرغ های تفنگدار

Chicken Gun - مرغ های تفنگدار نام یک بازی در ژانر اکشن است که توسط استودیو بازی سازی ChaloApps برای دستگاه های موبایلی با سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در نقش یک مرغ تفنگدار هستید و سعی می کنید در مبارزات مختلف دشمنان تان را بکشید و برنده مبارزات شوید. این مبارزات در ابتدا فقط به صورت آنلاین بودند اما با توجه به درخواست زیاد گیمر ها، توسعه دهندگان نسخه آفلاین را هم به آن اضافه کرده اند. در ادامه برای معرفی بیشتر و دریافت این بازی همراه پرنده بازی ها باشید.

  

Chicken Gun

  

شما باید در نقش جوجه های مسلح به یکدیگر شلیک کنید و بجنگید. تیراندازی بر روی شبکه در دو حالت 5 در مقابل 5 و یا بر علیه همه انجام می شود. می توانید خروس، سلاح، منقار، کفش های کتانی و کلاه خود را بهتر کنید. این جنگ خروس هاست. تخم های منفجره را پرتاب کرده و ترتیب یک کشتار را بدهید. به خروس های عصبانی بپیوندید و با انتخاب سلاح خود در محیط های مختلف به سمت دشمنان تیراندازی کنید و آنها را نابود کنید. همچنین می توانید از انواع وسایل نقلیه یا هواپیما استفاده کنید تا بتوانید در میدان پیروز شوید.

در حالی که Chicken Gun یک بازی اکشن شوتر اول شخص است، در عین یک حالت خنده دار و تفننی دارد و یک بازی جدی نیست. به طور مثال نارنجک های شما در این بازی تخم مرغ است که پرتاب آنها و منفجر شدن شان واقعاً خنده دار است. اما این بازی دارای رنج گسترده ای از آیتم های شخصی سازی و همینطور تنوع بسیار زیادی از اسلحه ها و تجهیزات هم هست و بازی توانسته من حیث المجموع تنوع بالایی را در این زمینه عرضه کند که در نوع خودش تحسین برانگیز است. در این بازی می توانید به انواع و اقسام آیتم های شخصی سازی مثل عینک، کلاه، دم، منقار، و … دسترسی پیدا کنید و انواع و اقسام اسلحه ها مثل،‌ کلاشنیکف، ام ۴، تیربار، یوزی، آر پی جی، و … را به دست بیاورید. همچنین، در بازی امکان دسترسی به ماشین،‌ موتور، هلیکوپتر، و … هم برای شما فراهم است.

Chicken Gun 4.0.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن مرغ‌‌ های‌ تفنگدار اندروید + مود Chicken Gun 4.0.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن مرغ‌‌ های‌ تفنگدار اندروید + مود
Chicken Gun 4.0.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن مرغ‌‌ های‌ تفنگدار اندروید + مود Chicken Gun 4.0.2 – دانلود آپدیت بازی اکشن مرغ‌‌ های‌ تفنگدار اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 1 تیر 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

6 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه