تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » تفننی » شبیه سازی » Goat Simulator 3 1.0.4.0 – دانلود نسخه‌ پولی بازی شبیه‌ سازی بز 3 اندروید

Goat Simulator 3 1.0.4.0 – دانلود نسخه‌ پولی بازی شبیه‌ سازی بز 3 اندروید

اندروید 9.0 بازی اندرویدتفننیشبیه سازی 28 آذر 1402 135 بازدید 0 دیدگاه

Goat Simulator 3 1.0.4.0 – دانلود نسخه‌ پولی بازی شبیه‌ سازی بز 3 اندروید

بازی شبیه‌ سازی بز 3

Goat Simulator 3 – شبیه‌ سازی بز 3 هرج و مرج و شادی دوست داشتنی بازی های اصلی Goat Simulator که توسط استودیو Coffee Stain Publishing ساخته شده است! در این آخرین قسمت، بازیکنان بار دیگر وارد سم‌های یک بز وحشی و حواس‌پرور می‌شوند و آماده هستند تا در یک محیط جهان باز باعث آشفتگی و شرارت شوند. این عنوان مهیج که با قیمت 12.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است توانسته است امتیاز 4.0 از 5.0 را توسط کاربران دریافت کند که هم اکنون شما همراهان عزیز BirdGames.ir میتوانید این بازی اندروید بسیار جذاب را به صورت رایگان دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

  

بازی شبیه‌ سازی بز 3

  

در بازی Goat Simulator 3 هر فعالیتی که به آن علاقه دارید را در قالب یک بز انجام دهید. از رفتن به قسمت های مختلف یک شهر گرفته تا ایجاد هرج و مرج های مختلف که بسیار سرگرم کننده نیز هستند. پلیر ها می توانند متناسب با علایق خود، بز مورد نظرشان را شخصی سازی کنند و آیتم های گوناگون را به آن اضافه کنند. ما در این جزیره خیالی شاهد انواع NPC ها هستیم ؛ کاراکتر هایی که برخود با آن ها و پاسخ شان به رفتار های شما جالب توجه می باشد. در بازی Goat Simulator 3 اندروید، مجموعه ای از انواع چالش ها و ماموریت ها برای شما در نظر گفته شده است که با فراخوانی دوستان تان قادر به پایان رساندن آن ها خواهید بود. علاوه بر این تیم توسعه دهنده چندین مینی گیم متنوع را نیز در نظر گرفته است که هر یک از آن ها جذابیت خاص خود را دارند و هیجان این گیم پلی را به اوج خود می رسانند. دیگه نکته جالب توجه این عنوان مهیج، گرافیک بالای آن است. گرافیکی که به جرأت می توان گفت دقیقا همانند نسخه کنسولی آن است و باعث می شود تا از لحظه به لحظه اتفاقات بازی نهایت لذت را ببرید.

  

بازی شبیه‌ سازی بز 3

  

بازیکنان می‌توانند انتظار کاوش در محیط‌های متنوع و تعاملی، از خیابان‌های شلوغ شهر گرفته تا محیط‌های آرام روستایی را داشته باشند، که همگی برای شیطنت‌های ناشی از بز آماده هستند. خواه این ضربه زدن به عابران ناآگاه، پرتاب کردن بز به هوا با جت پک، یا همکاری با بزهای دیگر برای هرج و مرج همزمان باشد، این بازی تعداد بی شماری از فعالیت های خنده دار را برای سرگرم نگه داشتن بازیکنان ارائه می دهد. و افزودن قابلیت‌های بازگشایی جدید و گزینه‌های سفارشی‌سازی تضمین می‌کند که هیچ دو بازی بز مشابه نیستند. علاوه بر این، Goat Simulator 3 یک حالت چندنفره را معرفی می‌کند، که به دوستان اجازه می‌دهد به نیروها بپیوندند و با هم ویران کنند. چه رقابت در چالش‌های وحشیانه باشد یا با هم تیمی برای هرج و مرج مشترک، ویژگی چند نفره بعد کاملاً جدیدی به سرگرمی مملو از بز می‌افزاید. Goat Simulator 3 با پیش‌فرض‌های دیوانه‌کننده، طنز بی‌وقفه و گیم‌پلی باز، مطمئناً هم طرفداران قدیمی این سری و هم تازه‌واردانی را که به دنبال تجربه‌ای از بازی‌های بی‌نظیر هستند خوشحال می‌کند. برای تجربه عجیب ترین، غیرقابل پیش بینی ترین و کاملا سرگرم کننده ترین شبیه سازی بز تا کنون آماده شوید!

همان گونه که در ابتدای توضیحات اشاره کردیم ؛ بازی فوق ترکیبی از تمامی عناصر نقش آفرینی، ماجراجویی و شبیه سازی است که هر پلیری را به بعدی جدید از بازی های اندرویدی می برد. در بازی شبیه ساز بز 3، وارد دنیایی جهان آزاد و سندباکس می شوید، جایی که هیچ محدودیتی برای انجام فعالیت های گوناگون ندارید و تنها وظیفه‌تان کنترل یک بز بازیگوش می باشد! داستان بازی در جزیره ای خیالی به نام San Angora جریان دارد، جایی که مجموعه ای از اتفاقات مختلف و غیر منتظره در آن اتفاق می افتد. شما در این جزیره در نقش یک بز ظاهر می شوید و شروع به انجام فعالیت های گوناگون می کنید، فعالیت هایی که در دنیای واقعی امکان پذیر نیست  و بعضا بسیاری از آن ها خنده‌دار و بامزه هستند.

Goat Simulator 3 1.0.4.0 – دانلود نسخه‌ پولی بازی شبیه‌ سازی بز 3 اندروید Goat Simulator 3 1.0.4.0 – دانلود نسخه‌ پولی بازی شبیه‌ سازی بز 3 اندروید
Goat Simulator 3 1.0.4.0 – دانلود نسخه‌ پولی بازی شبیه‌ سازی بز 3 اندروید Goat Simulator 3 1.0.4.0 – دانلود نسخه‌ پولی بازی شبیه‌ سازی بز 3 اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 28 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

2 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه