تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » استراتژیک » Imperia Online 8.0.37 – بازی استراتژیک قرون وسطایی امپراطوری آنلاین اندروید

Imperia Online 8.0.37 – بازی استراتژیک قرون وسطایی امپراطوری آنلاین اندروید

اندروید 4.4 بازی اندرویداستراتژیک 26 آذر 1402 73 بازدید 0 دیدگاه

Imperia Online 8.0.37 – بازی استراتژیک قرون وسطایی امپراطوری آنلاین اندروید

بازی امپراطوری قرون وسطایی

Imperia Online – امپراطوری آنلاین بازی اندروید در ژانر استراتژیک آنلاین چند نفره قرار داشته که عناصر شهرسازی، مدیریت منابع، دیپلماسی و جنگ را ترکیب می‌کند. بازی امپراطوری آنلاین هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.5 از 5.0 است که ما در پرنده بازی ها جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم.

  

بازی امپراطوری قرون وسطایی

  

این بازی که توسط Imperia Online JSC توسعه یافته است، به بازیکنان این فرصت را می‌دهد که امپراتوری مجازی خود را در یک دنیای آنلاین دائمی ایجاد و گسترش دهند. این بازی در دنیایی قرون وسطایی اتفاق می‌افتد که در آن بازیکنان نقش حاکمانی را بر عهده می‌گیرند که در تلاش برای ساختن امپراتوری‌های قدرتمند هستند. بازی به صورت زنده انجام می‌شود، به این معنی که ساعت درون بازی دنیای واقعی را منعکس می‌کند و رویدادها به طور مداوم رخ می‌دهند. هدف اصلی Imperia Online توسعه شهر خود، جمع آوری منابع، تشکیل اتحاد و شرکت در نبردهای استراتژیک با سایر بازیکنان است. پایه و اساس بازی در ساختمان شهر نهفته است. بازیکنان با یک شهرک کوچک شروع می‌کنند و به تدریج آن را به یک کلان شهر پر رونق گسترش می‌دهند. آنها ساختمان‌های مختلفی مانند معادن منابع، تأسیسات تولیدی و سازه‌های دفاعی می‌سازند. ایجاد تعادل در توسعه جنبه‌های مختلف شهر برای موفقیت بسیار مهم است. منابع نقشی حیاتی در بازی دارند و بازیکنان باید آن‌ها را عاقلانه مدیریت کنند. مدیریت کارآمد منابع برای ساخت ساختمان‌ها، آموزش ارتش و انجام تحقیقات ضروری خواهد بود. در اخر اینکه ؛ بازی Imperia Online توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا شده است .

Imperia Online 8.0.37 – بازی استراتژیک قرون وسطایی امپراطوری آنلاین اندروید Imperia Online 8.0.37 – بازی استراتژیک قرون وسطایی امپراطوری آنلاین اندروید
Imperia Online 8.0.37 – بازی استراتژیک قرون وسطایی امپراطوری آنلاین اندروید Imperia Online 8.0.37 – بازی استراتژیک قرون وسطایی امپراطوری آنلاین اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 26 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

بازی آنلاین بوده و مود ندارد!
راهنمای نصب و اجرا
ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید. فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی org.imperiaonline.android.v6 را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

3 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه