تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » دانلود Broken Dawn II 1.9.9 – بازی اکشن جادوی شکسته 2 اندروید + مود

دانلود Broken Dawn II 1.9.9 – بازی اکشن جادوی شکسته 2 اندروید + مود

اندروید 5.0 بازی اندرویداکشن 25 آذر 1402 155 بازدید 0 دیدگاه

دانلود Broken Dawn II 1.9.9 – بازی اکشن جادوی شکسته 2 اندروید + مود

بازی جادوی شکسته 2

Broken Dawn 2 – جادوی شکسته 2 بازی اندروید محبوب و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و نقش آفرینی از Hummingbird Mobile Games برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده است. بازی Broken Dawn II – جادوی شکسته 2 علی رغم حجم کم و بدون دیتا عرضه شدنش به صورت عالی طراحی شده و بدون شک محو گرافیک، صداگذاری و ساخت عالی اش خواهید شد! کنترلرهای بازی نیز به بهترین شکل ممکن تعبیه شده اند و می تواند تجربه یکی از بهترین بازی های اکشن و نقش افرینی را برایتان به ارمغان بیاورد!

 

بازی جادوی شکسته 2

  

در بازی اکشن و نقش آفرینی اندروید Broken Dawn II داستان درباره یک ویروس جهش یافته است که در سراسر جهان شروع به پخش شدن می کند. این ویروس نه فقط انسان ها بلکه همه حیوانات و موجودات آبزی هم به خود آلوده کرده و از بین می برد. مدت کوتاهی می گذرد و مردم متوجه رفتار غیر طبیعی در دیگر موجودات آلوده خواهند شد. هر کس به این ویروس آلوده می شود بعد از مدتی به یک هیولا خونخوار تبدیل می شود. دولت ها تصمیم گرفته اند جلوی این ویروس را بگیرند ولی می بینید دیگر کار از کار گذشته و هیچ چیز نمی تواند جلوی انتشار ویروس مرگبار را بگیرد. حال کره زمین در حال نابودی است، انسانها، حیوانات و هر موجود زنده ای دارد به این ویروس مبتلا شده و به زامبی خونخوار تبدیل می شود. شما در نقش یک شخصیت شجاع و قوی هستید که در این دوران پر از آشوب و زامبی هنوز زنده مانده است. پس در نقش این قهرمان به مبارزه با دشمنان بپردازید، به نقاط مختلف و منطقه ها گوناگون سفر کنید و این موجودات را با سلاح هایی که دارید نابود سازید. شاید بشریت هنوز شانس زنده ماندن داشته باشد پس تمام تلاش خود را کنید تا بتوانید جهان را دوباره نجات دهید.

ویژگی های بازی Broken Dawn II

  • طراحی منحصر به فرد با گیم پلی شبیه Diablo
  • نبرد در انواع مکان ها و محیط های مختلف
  • انواع سلاح ها و جادوها برای استفاده
  • انواع دشمنان برای شکست دادن
  • کنترلرهای لمسی عالی و بی نظیر
  • گرافیک اچ دی با افکت های خیره کننده
  • بروزرسانی های منظم با اضافه شدن ویژگی های جدید
دانلود Broken Dawn II 1.9.9 – بازی اکشن جادوی شکسته 2 اندروید + مود دانلود Broken Dawn II 1.9.9 – بازی اکشن جادوی شکسته 2 اندروید + مود
دانلود Broken Dawn II 1.9.9 – بازی اکشن جادوی شکسته 2 اندروید + مود دانلود Broken Dawn II 1.9.9 – بازی اکشن جادوی شکسته 2 اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 25 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

4 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه