تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Mortal Kombat Onslaught – بازی اکشن نقش‌آفرینی مورتال کامبت: هجوم

Mortal Kombat Onslaught – بازی اکشن نقش‌آفرینی مورتال کامبت: هجوم

اندروید 10 بازی اندرویداکشن 1 فروردین 1402 121 بازدید 0 دیدگاه

Mortal Kombat Onslaught – بازی اکشن نقش‌آفرینی مورتال کامبت: هجوم

بازی مورتال کامبت: هجوم

Mortal Kombat Onslaught – مورتال کامبت: هجوم عنوان دومین بازی رسمی موبایل از سری Mortal Kombat است که پس از سال ها برای سیستم عامل های موبایل از جمله سیستم عامل اندروید دوباره منتشر شد. این بازی عنوان رسمی کمپانی فرنچایز این سری یعنی Warner Bros است. International Enterprises به عنوان یک عنوان رایگان اما با پرداخت درون برنامه ای منتشر می شود. در واقع باید گفت که Mortal Kombat Onslaught اولین بازی اکشن RPG این فرنچایز است که برای کسب سهم بازار در این سبک منتشر شد. سبک اصلی گیم پلی بازی یک RPG نوبتی است که بازیکنان باید با گردآوری تیمی از قهرمانان و مبارزان معروف این سری به رقابت با رقبای خود بپردازند. این بدان معناست که باید به نوبت و با استراتژی های از پیش تعیین شده حملاتی را علیه دشمنان خود سازماندهی کنید. اگرچه این سبک بازی برای مجموعه ای مانند Mortal Kombat کاملا جدید است و به نوعی با حس و حال معمول فاصله دارد، اما نمی توان از کیفیت بالای بازی به خصوص در قسمت گرافیکی چشم پوشی کرد.

 

بازی مورتال کامبت: هجوم

 

بازی مورتال کامبت: هجوم یک بازی اندروید در دنیای خشن مورتال کمبت است که بیش از 3 سال است که در دنیای بازی های ویدیویی حضور دارد، چه بازیکن نسل جدید باشید و چه بازیکن قدیمی، قطعا آن را تجربه کرده اید. شخصیت های بازی های Mortal Kombat مانند Scorpion و Sub-Zero را بشناسید. حالا دوباره همه این شخصیت ها به صورت یک بازی موبایل جمع آوری شده اند و می توانید با هر کدام یک تیم بسازید. بازی Mortal Kombat Onslaught همزمان با عرضه و عرضه بازی مورد انتظار Mortal Kombat 1 منتشر شد، بنابراین داستان اصلی این دو بازی بسیار به هم نزدیک است. حتی ظاهر و حضور قهرمانانی که در بازی اصلی MK 1 دیده می شوند نیز در Mortal Kombat Onslaught دیده می شوند.

Mortal Kombat Onslaught از نظر گرافیکی و طراحی بصری جزئیات بسیار خوبی دارد و این بازی را به عنوانی عظیم و سنگین تبدیل کرده است. اگر برای رقابت شدید و مرگبار Mortal Kombat آماده هستید، همین حالا Mortal Kombat Onslaught را دریافت کنید و به دنیای شدید Mortal Kombat بپیوندید. با جمع آوری امتیاز در مسابقه ها می توانید شخصیت های بیشتری خریداری کنید و از ویژگی ها و مهارت های هر یک به بهترین نحو استفاده کنید. به یاد داشته باشید، این تنها ویژگی های این مبارزان است که می تواند به شما کمک کند تا برنده شوید. پس باید با سازماندهی و مدیریت این شخصیت ها بهترین تیم ممکن را بسازید. توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با بازی، تریلر و اسکرین شات ها را تماشا کنید و سپس این بازی را از باکس دانلود پرنده بازی ها دانلود کنید.

Mortal Kombat Onslaught – بازی اکشن نقش‌آفرینی مورتال کامبت: هجوم Mortal Kombat Onslaught – بازی اکشن نقش‌آفرینی مورتال کامبت: هجوم
Mortal Kombat Onslaught – بازی اکشن نقش‌آفرینی مورتال کامبت: هجوم Mortal Kombat Onslaught – بازی اکشن نقش‌آفرینی مورتال کامبت: هجوم
نکات تکمیلی

این پست در 1 فروردین 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

4 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه