تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی کامپیوتر » ورزشی » دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر + گزارشگر فارسی و لیگ برتر

دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر + گزارشگر فارسی و لیگ برتر

ویندوز 7 بازی کامپیوترورزشی 20 آذر 1402 173 بازدید 0 دیدگاه

دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر + گزارشگر فارسی و لیگ برتر

Pro Evolution Soccer 2016

Pro Evolution Soccer 2016 بخشی دیگر از فرنچایز PES به نام PES 2016 است که توسط شرکت معروف کونامی توسعه یافته است. در کل تغییرات زیادی نسبت به PES 2015 ایجاد نشده است اما تغییرات کوچکی به خود دیده است که می توان آن را وسیله ای برای افزایش سرعت ضدحملات، بهبود فردی، واکنش بازیکن در شرایط بحرانی و زیبایی دانست. از هوش مصنوعی بازی، تغییر دهنده بازی. هوا و پاس های افقی از جمله تغییرات هستند. متاسفانه نسخه پی سی این بازی بهتر از نسخه پلی استیشن و ایکس باکس نیست اما بهتر از نسخه PC نسخه 2015. تحلیلگران جدید (پیتر دروری و مارکو هاگمن) عمل کرده است. همچنین کونامی حق سوپرجام، لیگ اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را تمدید کرد.

 

PES 2016

 

در ابتدای بازی PES 2016 حس بسیار مشابهی با آن نسخه داریم، برد گرافیکی آن بهبود یافته و تقریباً مشابه همان بازی است. اما دقایقی بعد در شروع بازی شاهد برخی از جنبه های جدید بودیم. اولین چیزی که با آن روبرو شدیم این بود که حرکت سر تکان دادن سخت تر و سخت تر می شد. به عنوان مثال، زمانی که توپ در هوا است، می توانید به حریف برای موقعیت ضربه بزنید و این کار را برای تیم مهاجم بسیار سخت می کند تا پیش بیفتد و البته باید ترفندهای مشابهی برای ضربه سر انجام دهید. استفاده یکی دیگر از ویژگی های این نسخه این است که بسیار کوچک به نظر می رسد اما بسیار بزرگ است. این یک انیمیشن تصادفی با عملکرد جزئی است. با این انیمیشن جدید بازیکن پس از از دست دادن توپ به سرعت به موقعیت خود باز می گردد.

فیزیک کلی بازی Pro Evolution Soccer 2016 نسبت به سال های گذشته بهبود یافته است. به لطف این فیزیک های پیشرفته، رسیدن به توپ و پاس دادن به آن بسیار سرگرم کننده شده است و گاهی اوقات می توانید چندین دقیقه با توپ کار کنید. تیراندازی در بازی نیز بسیار بهتر از قبل است و شدت و قدرت توپ در ضربات حس خوبی دارد، البته در این مورد مشکلی وجود دارد که لذت را کاهش می دهد. امسال دروازه بان ها بسیار هوشیارتر هستند و از چارچوب تیم محافظت می کنند. آنها گاهی با واکنش های سریع تیم را نجات می دهند، با این حال، باز هم سرعت برخی ضربات را کم می کنند و مشکلاتی از جمله شوت های از راه دور دارند. به نظر می رسد تیم سازنده نتوانسته تعادلی بین سرعت توپ و سرعت واکنش دروازه بان ها ایجاد کند و بیشتر شوت های از راه دور به راحتی به ثمر می رسد.

دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر + گزارشگر فارسی و لیگ برتر دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر + گزارشگر فارسی و لیگ برتر
دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر + گزارشگر فارسی و لیگ برتر دانلود بازی PES 2016 برای کامپیوتر + گزارشگر فارسی و لیگ برتر
نکات تکمیلی

این پست در 20 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

رمز فایل : parsigamer.ir
منبع : پارسی گیمر
راهنمای نصب و اجرا
:: نسخه Reloaded:
1- آنتی ویروس سیستم را غیرفعال کنید.
2- فایل های فشرده را اکسترکت کنید.
3- فایل setup.exe را اجرا و نصب نمایید.
4- در پایان، محتویات پوشه Crack را در محل نصب کپی و جایگزین کنید.

:: نسخه فارسی:
1- فایل های فشرده را اکسترکت نمایید.
2- فایل setup.exe را اجرا و نصب کنید.
3- پایان، لذت ببرید.
سیستم مورد نیاز
OS: Windows 10 / 8.1 / 8 / 7 SP1 / Vista SP2
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz (AMD Athlon ? X2 240 or equivalent processor)
Memory: 1 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8800 / ATI Radeon X1600 / Intel HD Graphics 3000 or better
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 9 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible sound card

5 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه