تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » امتیازی » The Sun: Origin 2.2.7 – بازی تفنگی تشعشع خورشید برای اندروید + مود

The Sun: Origin 2.2.7 – بازی تفنگی تشعشع خورشید برای اندروید + مود

اندروید 5.1 بازی اندرویداکشنامتیازی 19 آذر 1402 158 بازدید 0 دیدگاه

The Sun: Origin 2.2.7 – بازی تفنگی تشعشع خورشید برای اندروید + مود

بازی تشعشع خورشید - نسخه پولی

The Sun: Origin - تشعشع خورشید عنوان بازی اکشن جدید، بسیار زیبا و خارق العاده از استودیوی بازیسازی AGaming+ برای دستگاه های اندرویدی می باشد که با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی منتشر شده است. The Sun: Origin بیش از 50000 بازی فروخته است و دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. در آینده برای اطلاعات بیشتر در مورد این بازی جذاب با سایت پرنده بازی ها همراه باشید.

 

بازی تشعشع خورشید

  

داستان بازی در زمانی اتفاق می‌افتد که خورشید دمای کره زمین را به شدت افزایش داده است و از طرفی دولت طبق معمول خیلی دیر مداخله می‌کند و در نهایت شکست می‌خورد و از گسترش بحران در سراسر جهان جلوگیری می‌کند. جهان ! شخصیت اصلی داستانی که قرار است بازی کنید در یکی از همین جوامع متولد شده است! ماجراجویی جدید خود را با برداشتن یک سلاح آغاز کنید. در سال 2050 خورشید موجی از انرژی ناگهانی را در فضا پرتاب کرد، موجی از انرژی که جهان ما را برای قرن ها در هرج و مرج خواهد انداخت. جامعه علمی سال گذشته این را پیش‌بینی کرد و رهبران جهان هشدارهای آنها را نادیده گرفتند. هنگامی که این موج قدرتمند به زمین برخورد کرد، طوفانی مهیب ایجاد کرد. جوان، پیر، ثروتمند و فقیر برابر بودند. تنها کسانی که این هشدارها را جدی گرفتند و به مکان های دورافتاده پناه بردند نجات پیدا کردند و زمانی که پناهگاه خود را ترک کردند، دنیای جدیدی از ویرانی و هرج و مرج را دیدند. دنیایی که در آن قوانین دولتی جای خود را به قوانین اسلحه داده است. قهرمانی به نام ریون به اینجا آمد که با اراده خود می تواند مردم را نجات دهد و تبدیل به یک افسانه شود.

The Sun: Origin 2.2.7 – بازی تفنگی تشعشع خورشید برای اندروید + مود The Sun: Origin 2.2.7 – بازی تفنگی تشعشع خورشید برای اندروید + مود
The Sun: Origin 2.2.7 – بازی تفنگی تشعشع خورشید برای اندروید + مود The Sun: Origin 2.2.7 – بازی تفنگی تشعشع خورشید برای اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 19 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

2 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه