تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ماجرایی » دانلود The Complex Full 1.5 – بازی ماجرایی آزمایشگاه سری اندروید

دانلود The Complex Full 1.5 – بازی ماجرایی آزمایشگاه سری اندروید

اندروید 5.1 بازی اندرویدماجرایی 19 آذر 1402 49 بازدید 0 دیدگاه

دانلود The Complex Full 1.5 – بازی ماجرایی آزمایشگاه سری اندروید

بازی آزمایشگاه سری

The Complex – آزمایشگاه سری نام دومین بازی رسمی از استودیوی Wales Interactive است، یک بازی رایگان (دمو) نسخه محدود برای دستگاه های اندرویدی و در گوگل پلی موجود است. این بازی قبل از عرضه برای سیستم عامل اندروید برای پلتفرم ویندوز معرفی شد و پس از مدتی نسخه پورت با همین ویژگی ها برای دستگاه های اندرویدی منتشر شد. به طور پیش فرض این بازی به عنوان یک بازی رایگان در گوگل پلی منتشر شده است و بازیکنان برای تجربه تمام قسمت های بازی باید نسخه کامل بازی را خریداری کنند. بازی Complex با الگوبرداری از سایر بازی های موفق منتشر شده دقیقاً در همین سبک ساخته و طراحی شده است. سبک ماجراجویی-تعاملی در ادامه شما را با داستان و روند این بازی آشنا می کنیم. پس اگر به بازی های ماجرایی و سینمایی علاقه دارید این بازی مهیج را از دست ندهید و با پرنده بازی ها همراه باشید.

 

The Complex

 

The Complex در ژانری مشابه همه بازی های تعاملی ماجراجویی منتشر می شود که به دلیل ماهیت آنها اغلب در ژانر جنایی و هیجان انگیز است. داستان این بازی در شهر لندن می گذرد. جایی که حمله بیولوژیکی صورت گرفت و حالا مردم بعد از این حادثه هولناک دچار بیماری های عجیبی شده اند. پس از این، دو دانشمند خود را در یک آزمایشگاه مخفی زندانی می یابند. یکی از این دانشمندان دکتر. امی تنانت که به همراه دوست قدیمی اش خود را در این مکان می یابد. آنها چیزهای مربوط به یک حمله بیولوژیکی در لندن را پیدا می کنند. حال باید در نقش شخصیت اصلی بازی با تعامل با دیگر شخصیت ها و انتخاب درست مسیر داستانی را طی کنید.

این بازی پیچیده دارای 8 پایان فکری و متفاوت است. یعنی تمام انتخاب های شما در طول بازی می تواند داستان را تغییر دهد. بنابراین باید بدانید که این بازی برای کسانی مناسب است که تا حد قابل قبولی با زبان انگلیسی آشنایی دارند. شما باید با عبور از دیالوگ و سپس مقایسه گزینه ها، گزینه صحیح را انتخاب کنید. هر انتخابی که می کنید به مسیر جدیدی منتهی می شود، پس مراقب باشید. کل روند بازی پیچیده در قالب یک فیلم جذاب، هیجان انگیز و جنایی طراحی شده و تمامی قسمت های آن توسط بازیگران و صحنه های واقعی به تصویر کشیده شده است. این بازی به دلیل ماهیت جذابی که دارد حجم بالایی دارد.

دانلود The Complex Full 1.5 – بازی ماجرایی آزمایشگاه سری اندروید دانلود The Complex Full 1.5 – بازی ماجرایی آزمایشگاه سری اندروید
دانلود The Complex Full 1.5 – بازی ماجرایی آزمایشگاه سری اندروید دانلود The Complex Full 1.5 – بازی ماجرایی آزمایشگاه سری اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 19 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

2 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه