تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » PROJECT:OFFROAD 199 – پروجکت آفرود: بازی آفرود سه‌بعدی اندروید + مود

PROJECT:OFFROAD 199 – پروجکت آفرود: بازی آفرود سه‌بعدی اندروید + مود

اندروید 6.0 بازی اندرویدرانندگی 14 آذر 1402 93 بازدید 0 دیدگاه

PROJECT:OFFROAD 199 – پروجکت آفرود: بازی آفرود سه‌بعدی اندروید + مود

بازی پروجکت آفرود

PROJECT:OFFROAD – پروجکت آفرود یک بازی اندروید و شبیه ساز رانندگی در شرایط سخت از استودیوی BYCODEC GAMES برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است در ادامه به معرفی این بازی خواهیم پرداخت پس در ادامه همراه پرنده بازی ها باشید... علاقمندان به آفرود در کشورمان بسیار زیاد هستند، امروزه تقریبا در هر شهری می شود گروهی را پیدا کرد که مخصوص تورهای آفرود است. در این مطلب به معرفی بازی PROJECT:OFFROAD می پردازیم که یکی از بهترین عنوان ها در این سبک می باشد. این بازی توسط شرکت بازیسازی مستقل BYCODEC GAMES طراحی و ساخته شده است، تمام بازی های سری قبلی این شرکت، در زمینه آفرود بوده اند، بنابراین باید یک عنوان خوش ساخت و باکیفیت را از این شرکت بازیسازی انتظار داشته باشیم که خوشبختانه همینطور هم هست.

 

بازی پروژه آفرود

 

چیزی که در بازی های آفرود حرف اول را می زند فیزیک است. نوع عکس العمل ماشین وقتی به مناطق ناهموار و صعب العبور برخورد می کند بسیار مهم است. اگر این عامل درست در بازی پیاده نشده باشد، هر چقدر هم که بازی گرافیک بالایی داشته باشد، بازهم لذت یک بازی آفرود را به هیچ عنوان نخواهد داشت. در این بازی توجه زیادی به فیزیک شده طوری که حتی شکل لاستیک با توجه به فشاری که به آن وارد می شود تغییر می کند. همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، گرافیک بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد، زمین و جاده ها کاملا نسبت به حرکت ماشین واکنش نشان می دهد. برای مثال وقتی وارد یک محوطه گلی یا حوضچه آب وارد می شوید، تکسچرها با افکتی بسیار زیبا تغییر وضعیت می دهند.

علاوه بر فیزیک  و گرافیک، تعداد زیاد ماشین ها و جاده های آفرود در بازی بسیار راضی کننده است. حال در کنار این موارد، ایجاد تغییر در تنظیمات مکانیکی ماشین ها و همینطور شخصی سازی فوق العاده متنوع را هم به بازی اضافه کنید تا دیگر کمبودی در این بازی وجود نداشته باشد. شخصی سازی ماشین ها شامل رنگ آمیزی بدنه ماشین، رینگ ها، لاستیک ها، تغییر رنگ چراغ های ماشین، تغییر ارتفاع و فنر بندی و … می باشد. تنظیمات گرافیکی در  بازی آفرود PROJECT:OFFROAD قابل تغییر است. این موضوع برای آنهایی که دستگاه نسبتا ضعیفی دارند همانند یک نجات دهنده عمل می کند. با پایین آوردن تنظیمات می توانید گرافیک این بازی را با توجه به توان دستگاه تان تنظیم کنید تا در کنار روانی و نرمی بازی، از فیزیک فوق العاده بازی نیز لذت ببرید. هم اکنون می توانید این بازی را با لینک مستقیم از پرنده بازی ها دانلود کنید.

PROJECT:OFFROAD 199 – پروجکت آفرود: بازی آفرود سه‌بعدی اندروید + مود PROJECT:OFFROAD 199 – پروجکت آفرود: بازی آفرود سه‌بعدی اندروید + مود
PROJECT:OFFROAD 199 – پروجکت آفرود: بازی آفرود سه‌بعدی اندروید + مود PROJECT:OFFROAD 199 – پروجکت آفرود: بازی آفرود سه‌بعدی اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 14 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

4 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه