تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Vice Online 0.10.3 –دانلود بازی شهر گانگستر ها مود شده برای اندروید

Vice Online 0.10.3 –دانلود بازی شهر گانگستر ها مود شده برای اندروید

اندروید 7.0 بازی اندرویداکشن 11 آذر 1402 237 بازدید 0 دیدگاه

Vice Online 0.10.3 –دانلود بازی شهر گانگستر ها مود شده برای اندروید

بازی وایس آنلاین

Vice Online : وایس آنلاین جدیدترین بازی گرافیکی و عالی OpenWorld شبیه بازی های محبوب Gta در گوشی های اندروید میباشد. در این بازی شما ابتدا برای خود یک کاراکتر درست میکنید و بعد در سرور های آنلاین مثل بازی Gta Online کار های مختلفی استخدام میشوید و با بیشتر کردن پول خود هرکاری که دوست دارید رو در شهر میتوانید انجام دهید. همچنین میتوانید با بازیکن های آنلاین دیگر حرف بزنید و با آنها بازی کنید. برای معرفی بیشتر این بازی جذاب همچنین دانلود نسخه مود شده این بازی در ادامه همراه پرنده بازی ها باشید.

 

بازی وایس آنلاین

  

در Vice Online، بازیکنان در یک کلان شهر پر از زندگی و فرصت ها جستجو می کنند. این بازی دارای یک منظره شهری با جزئیات فراوان است که با خیابان های شلوغ، آسمان خراش های بلند و محله های متنوع کامل شده است. بازیکنان می توانند آزادانه در شهر حرکت کنند، در فضای پر جنب و جوش آن غوطه ور شوند و اسرار پنهان را کشف کنند. یکی از برجسته‌ ترین ویژگی‌های این بازی، قابلیت چندنفره آن است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با بازیکنان دیگر از سراسر جهان ارتباط برقرار کرده و با آنها تعامل داشته باشند. از طریق یک اتصال آنلاین، بازیکنان می توانند در ماموریت های مشترک شرکت کنند، اتحاد تشکیل دهند یا حتی یکدیگر را در نبردهای هیجان انگیز PvP به چالش بکشند. Vice Online طیف وسیعی از فعالیت های گیم پلی را ارائه می دهد تا بازیکنان را درگیر و سرگرم نگه دارد. از شرکت در تعقیب و گریز ماشینی با سرعت بالا گرفته تا شرکت در تیراندازی های شدید، بازیکنان می توانند انواع ماموریت ها و چالش های اکشن را تجربه کنند.

Vice Online 0.10.3 –دانلود بازی شهر گانگستر ها مود شده برای اندروید Vice Online 0.10.3 –دانلود بازی شهر گانگستر ها مود شده برای اندروید
Vice Online 0.10.3 –دانلود بازی شهر گانگستر ها مود شده برای اندروید Vice Online 0.10.3 –دانلود بازی شهر گانگستر ها مود شده برای اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 11 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

4 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه