تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » امتیازی » RaceCraft – Build & Race 2023.3.0 – ریس‌ کرفت: بازی مسابقه سازی + مود

RaceCraft – Build & Race 2023.3.0 – ریس‌ کرفت: بازی مسابقه سازی + مود

اندروید 5.1 بازی اندرویدرانندگیامتیازی 7 آذر 1402 199 بازدید 0 دیدگاه

RaceCraft – Build & Race 2023.3.0 – ریس‌ کرفت: بازی مسابقه سازی + مود

بازی ریس‌ کرفت

RaceCraft – Build & Race – ریس‌ کرفت: بازی مسابقه سازی نسخه جدید بازی اندروید فوق العاده پر طرفدار و جذاب مسابقت رو بساز از سوی استودیو Budge Studios مخصوص گوشی و تبلت هایی که به سیستم عامل اندروید مجهز هستند ، توزیع شد. سبک این بازی ماشین سواری , مسابقه ای است. شاید تا به حال بازی های مسابقه ای و ماشین سواری زیادی را تجربه کردید و این سری ما یک عنوان کاملا متفاوت را در اختیار شما دوستان عزیز در پرنده بازی ها قرار دادیم که واقعا مجذوب آن خواهید شد. برعکس بازیهای دیگر شما خودتان باید مسیر مسابقه را بسازید.

 

بازی ریس‌ کرفت

 

در شروع بازی مسابقه ای اندروید RaceCraft – Build & Race شما وارد بخش آموزشی خواهید شد که بهتان یاد می دهد چطور مسیرهای بازی را بسازید و بعد از آن دیگر باید از تجربه خود در ساخت مسیر و قرار دادن آیتم مختلف مانند سکوها و غیره در این مسیر استفاده نمایید. توجه داشته باشید مسیرهایی که می سازید باید ابتدا و انتهای آن به هم وصل شود و بعد از ساخت مسیر دلخواه خود حالا می توانید در آن رانندگی کنید و به مسابقه بپردازید و هیجان مسیری که به دست خودتان ساخته شده است را تجربه کنید. باید بگویم ماشین در این بازی به صورت خودکار در مسیر حرکت می کند و وظیفه شما فقط سرعت دادن و استفاده از نیترو است و هر که سریعتر برود برنده خواهد شد. همانند بیشتر بازی های اندرویدی ماشین سواری شما قادر هستید خودرو خود را ارتقاء دهید یا سفارشی سازید یا اینکه ماشین های دیگر را آنلاک کرده و از رانندگی با آنها لذت ببرید.

در کل باید گفت که بازی RaceCraft – Build & Race با طراحی های مناسب و سه بعدی خود که البته از نظر گرافیکی بهینه شده و خیلی ساده هستند، گزینه ای تفننی و آرکید محسوب می شود. بنابراین نباید از این بازی انتظار یک عنوان مسابقه ای و هیجان انگیز داشت. این بازی بیشتر برای کسانی جالب خواهد بود که دوست دارند مسیرهای انحصاری بسازند. در انتهای همین مطلب، آخرین آپدیت این بازی به همراه نسخه مود شده آن به صورت تست شده از پرنده بازی ها آماده دانلود به صورت رایگان می باشند.

RaceCraft – Build & Race 2023.3.0 – ریس‌ کرفت: بازی مسابقه سازی + مود RaceCraft – Build & Race 2023.3.0 – ریس‌ کرفت: بازی مسابقه سازی + مود
RaceCraft – Build & Race 2023.3.0 – ریس‌ کرفت: بازی مسابقه سازی + مود RaceCraft – Build & Race 2023.3.0 – ریس‌ کرفت: بازی مسابقه سازی + مود
نکات تکمیلی

این پست در 7 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

راهنمای نصب و اجرا
ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید. فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.budgestudios.googleplay.BudgeRacing را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

4 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه