تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » تفننی » امتیازی » Miraculous & Cat Noir 5.9.20 – بازی بانوی کفشدوزکی و گربه‌مشکی + مود

Miraculous & Cat Noir 5.9.20 – بازی بانوی کفشدوزکی و گربه‌مشکی + مود

اندروید 6.0 بازی اندرویدتفننیامتیازی 27 اسفند 1402 240 بازدید 0 دیدگاه

Miraculous & Cat Noir 5.9.20 – بازی بانوی کفشدوزکی و گربه‌مشکی + مود

بازی دختر کفشدوزکی

Miraculous Ladybug & Cat Noir – The Official Game  - معجزه آسا: افسانه بانوی کفشدوزکی و گربه مشکی یکی از بازی های محبوب و مورد علاقه دوستداران بازی های اندروید و iOS است که ماموریت آن نجات پاریس از دست باند شاهینی و آکوماس است. در این بازی شما وارد دنیایی عجیب و غریب می شوید و در خیابان های پاریس قدم می زنید، موانع را پشت سر می گذارید، افراد بد را شکست می دهید و آنها را از شهر خارج می کنید. در این بازی سرگرم کننده شما یک دختر نوجوان معمولی با یک گربه سیاه در طول روز هستید، اما در شب تبدیل به یک ابرقهرمان می شوید و شهر پاریس را نجات می دهید. تاکنون بیش از میلیون ها بار در گوگل پلی دانلود شده است و این یک رکورد بی نظیر است که ثبت شده است. اگر از علاقه مندان به بازی های اکشن، آرکید و اجرای اندروید هستید، مطمئنا این بازی از هر نظر توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. امتیازی که این بازی از کاربران دریافت کرده است 4.3 از 5.0 است که نشان دهنده رضایت بالای این بازی است. همچنین برای کسانی از علاقه مندان به بازی کردن، دانلود بازی Subway Surfers را حتما توصیه می کنم.

 

دختر کفشدوزکی

  

در این مقاله بازی های جذاب و پرطرفدار Miraculous Ladybug و Cat Noir بررسی و معرفی شده اند. نسخه مود شده را برای دانلود و نصب به همراه آخرین نسخه اصلی این بازی بر روی پرنده بازی ها قرار داده ایم. در این بازی چالش برانگیز، اعتیاد آور و فوق العاده سرگرم کننده، ماموریت نجات پاریس بر عهده لیدی باگ و گربه نوآر است. پس تا جایی که می توانید سریع بدوید و به موانع برخورد نکنید پس هم اکنون این بازی را از وبسایت پرنده بازی ها، اندروید بازی و مرجع نرم افزار دانلود کنید. اگر به بازی های تاکتیکی علاقه دارید می توانید بازی اندروید فرمانده پایگاه نظامی را نیز دانلود کنید.

Miraculous & Cat Noir 5.9.20 – بازی بانوی کفشدوزکی و گربه‌مشکی + مود Miraculous & Cat Noir 5.9.20 – بازی بانوی کفشدوزکی و گربه‌مشکی + مود
Miraculous & Cat Noir 5.9.20 – بازی بانوی کفشدوزکی و گربه‌مشکی + مود Miraculous & Cat Noir 5.9.20 – بازی بانوی کفشدوزکی و گربه‌مشکی + مود
نکات تکمیلی

این پست در 27 اسفند 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

5 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه