تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » رانندگی » Warplanes: WW2 Dogfight 2.3.4 – بازی نبردهای هوایی جنگ جهانی 2 + مود

Warplanes: WW2 Dogfight 2.3.4 – بازی نبردهای هوایی جنگ جهانی 2 + مود

اندروید 5.1 بازی اندرویداکشنرانندگی 3 بهمن 1402 173 بازدید 0 دیدگاه

Warplanes: WW2 Dogfight 2.3.4 – بازی نبردهای هوایی جنگ جهانی 2 + مود

بازی نبردهای هوایی جنگ جهانی

Warplanes: WW2 Dogfight - نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم یک بازی اکشن – نبرد هوایی فوق العاده زیبا و محبوب از استودیوی Home Net Games برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است.بازی Warplanes تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کند. شما قادرید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و سپس در صورت تمایل با یک کلیک از وبسایت پرنده بازی ها دانلود بکنید.

  

Warplanes: WW2 Dogfight

 

با نصب Warplanes: WW2 Dogfight بر روی تبلت یا گوشی خود می توانید یک بازی اکشن هیجان انگیز با گرافیک سه بعدی زیبا و گیم پلی هیجان انگیز را تجربه کنید که در آن در نبردهای هوایی جنگ جهانی دوم شرکت خواهید کرد! از ابتدای بازی می توانید به یکی از کشورهای انگلستان، اتحاد جماهیر شوروی یا آلمان بپیوندید و در نقش خلبان ماموریت های مختلف و بعضا خطرناکی را انجام دهید که نتیجه جنگ را به نفع شما تغییر می دهد. کشور! هواپیمای خود را از بین بیش از 30 جنگنده و بمب افکن سنگین و سبک مانند Spitfire، Hurricane، Lancaster، Il-2 Shturmovik، La-5FN، Ju-87 Stuka و Fw 200 Condor انتخاب کنید. یکی از آنها را انتخاب کنید و وارد نبردهای شدید شوید! با جمع آوری امتیاز و جمع آوری پول می توانید هواپیمای خود را ارتقا دهید و ظاهر آن را به دلخواه شخصی سازی کنید و همچنین رنگ بدنه آن را تغییر دهید! برای هواپیماهای خود یک فرودگاه و برای خلبانان خود ساختمان بسازید. در اطراف پایگاه ضد هوایی حرکت کنید و برای جلوگیری از حملات دشمن، توپ های جنگی را استخدام کنید! در مجموع، اگر به دنبال یک بازی مبارزه هوایی فوق العاده و جامع برای سرگرمی هستید، Warplanes: WW2 Dogfight مطمئناً نظر شما را جلب خواهد کرد.

Warplanes: WW2 Dogfight 2.3.4 – بازی نبردهای هوایی جنگ جهانی 2 + مود Warplanes: WW2 Dogfight 2.3.4 – بازی نبردهای هوایی جنگ جهانی 2 + مود
Warplanes: WW2 Dogfight 2.3.4 – بازی نبردهای هوایی جنگ جهانی 2 + مود Warplanes: WW2 Dogfight 2.3.4 – بازی نبردهای هوایی جنگ جهانی 2 + مود
نکات تکمیلی

این پست در 3 بهمن 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

1 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه