تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » JDM racing 1.6.4 – بازی ریسینگ مسابقات جی دی ام اندروید + مود

JDM racing 1.6.4 – بازی ریسینگ مسابقات جی دی ام اندروید + مود

Android 6.0 بازی اندرویدرانندگی 12 اسفند 1402 265 بازدید 0 دیدگاه

JDM racing 1.6.4 – بازی ریسینگ مسابقات جی دی ام اندروید + مود

بازی مسابقات جی دی ام

JDM racing – مسابقات جی دی ام نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی Black Fox Entertainment Studio است. اگر شما هم از طرفداران سری بازی‌‌های اتومبیل‌رانی باشید، احتمالا هیچ‌گاه از تجربه رانندگی با وسایل نقلیه مختلف اشباع نخواهید شد. رانندگی با سوپراسپرت‌ها، کامیون‌ها و دیگر وسایل نقلیه را در شمار بسیاری از بازی‌ها تجربه کرده و اکنون به دنبال یک تجربه کاملا جدید هستید؟ اگر پاسخ مثبت است، ما شما را به رانندگی با اتومبیل‌های طراحی شده توسط کشور ژاپن دعوت می‌کنیم! در این بازی، فرصتی برای شما مهیاست تا بتوانید طعو و لذت واقعیث رانندگی در یک فضای شبیه‌سازی شده را با اتومبیل‌های بومی کشور ژاپن تجربه کنید. مسابقات شما در این بازی، با اتومبیل‌هایی خاص و جذاب صورت خواهد گرفت و برنده این رقابت‌ها، به عنوان سلطان دریفت در سطح خیابان‌ها شناخته خواهد شد!

 

بازی مسابقات جی دی ام

  

شما به عنوان یکی از رانندگان مطرح در طول رقابت‌ها، این فرصت را دارید که هدایت انواع اتومبیل‌های افسانه‌ای در تاریخ کشور ژاپن را بر عهده گرفته و با دیگر رانندگان این مسابقات به رقابت بپردازید. رقابت در مسیرهای متنوع، شکستن رکوردها، شرکت در رویدادهای اتومبیل‌های متنوع، امکان ارتقای مهارت‌ها در طول زمان و با کسب تجربه و جمع‌آوری شمار بسیاری از انواع اتومبیل‌ها از دیگر خصوصیات این بازی جذاب و محبوب به شمار می‌روند. هم اکنون می توانید بازی JDM Racing را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از وبسایت پرنده بازی ها دریافت نمایید.

JDM racing 1.6.4 – بازی ریسینگ مسابقات جی دی ام اندروید + مود JDM racing 1.6.4 – بازی ریسینگ مسابقات جی دی ام اندروید + مود
JDM racing 1.6.4 – بازی ریسینگ مسابقات جی دی ام اندروید + مود JDM racing 1.6.4 – بازی ریسینگ مسابقات جی دی ام اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 12 اسفند 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

راهنمای نصب و اجرا
ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب کنید. فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.starkoment.JDMRacing را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.

2 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه