تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » استراتژیک » TD Realm King 3.4.9 – دانلود بازی استراتژی “قلمرو پادشاهی” اندروید + مود

TD Realm King 3.4.9 – دانلود بازی استراتژی “قلمرو پادشاهی” اندروید + مود

اندروید 5.1 بازی اندرویداستراتژیک 9 مهر 1402 121 بازدید 0 دیدگاه

TD Realm King 3.4.9 – دانلود بازی استراتژی “قلمرو پادشاهی” اندروید + مود

بازی برج دفاعی قلمرو پادشاهی

Tower Defense Realm King – برج دفاعی قلمرو پادشاهی یکی دیگر از بازی های سبک برج دفاعی (TD یا Tower Defense) از دسته بازی های استراتژیکی است که توسط استودیوی Daedalus Game کشور کرواسی تولید و به شکل کاملاً رایگان با قابلیت پرداخت درون برنامه ای برای موبایل ها و بتلت های اندرویدی عرضه شده است. حتماً با این سبک از بازی ها آشنا هستید و می دانید که اخیراً صدها بازی در سبک Tower Defense تولید و منتشر شده اند. این بازی ها زیرمجموعه بازی های استراتژیکی هستند و نکته اصلی آن ها این است که باید با قوه استراتژیکی و سنجیده شده مراحل بازی را انجام دهید. بازی Tower Defense Realm King نیز یکی از این بازی های دوست داشتنی با ویژگی های مشابه در دیگر بازی ها است اما سازندگان این بازی تلاش زیادی برای تکامل بخشیدن به آن داشته اند. به همین خاطر شما با یک بازی خیلی ساده و معمولی رو به رو نیستید و باید گفت که بازی برج دفاعی قلمرو پادشاهی یک بازی تکامل یافته و حرفه ای در سبک بازی های برج دفاعی است. در این بازی برخلاف بازی های مشابه که ماهیت آن ها مربوط به یک دوره تاریخی است، شما با انواع دوره های تاریخی رو به رو می شوید. برای مثال می توانید از برج های دفاعی باستانی مثل کمانداران استفاده کنید و یا از پدافندهای دفاعی پیشرفته و مدرن آینده نگرانه بهره مند شوید! ده ها آیتم و نیروی مختلف در این بازی وجود دارد که می توانید با توجه به توانایی های هرکدام از آن ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. بخش ارتقاء سطوح آیتم ها یکی از مهم ترین بخش های بازی Tower Defense Realm King می باشد که طی آن می توانید نیروها، برج ها و پدافندهای دفاعی را به چندین سطوح ارتقاء داده و عملکرد آن ها را چندین درجه بهتر کنید.

 

برج دفاعی قلمرو پادشاهی

 

Tower Defense Realm King یک نمونه موفق و جذاب در زمینه بازی های برج دفاعی است که چالش های فراوانی برای شما تدارک دیده است. دشمنان شما در مراحل جلوتر سرسخت شده و فقط با استراتژی های مناسب شکست می خورند! در این بازی وظیفه شما این است که با کمک برج های دفاعی که در طول مسیر قرار می دهید، مانع از حرکت و رسیدن دشمنان به خط انتهایی شوید. این بازی بیشتر از 10 هزار بار دانلود شده و امتیاز 4.2 از 5.0 را نیز دریافت کرده است. بازی برج دفاعی قلمرو پادشاهی همینک در دو نسخه معمولی و مود شده به صورت تست شده از وبسایت پرنده بازی ها در دسترس شما قرار گرفته است.

TD Realm King 3.4.9 – دانلود بازی استراتژی “قلمرو پادشاهی” اندروید + مود TD Realm King 3.4.9 – دانلود بازی استراتژی “قلمرو پادشاهی” اندروید + مود
TD Realm King 3.4.9 – دانلود بازی استراتژی “قلمرو پادشاهی” اندروید + مود TD Realm King 3.4.9 – دانلود بازی استراتژی “قلمرو پادشاهی” اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 9 مهر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

1 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه