تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ماجرایی » Castle Cats 4.2.0 – بازی ماجراجویی-نقش‌آفرینی آفلاین گربه‌های قلعه + مود

Castle Cats 4.2.0 – بازی ماجراجویی-نقش‌آفرینی آفلاین گربه‌های قلعه + مود

Android 5.1 بازی اندرویدماجرایی 29 شهریور 1402 68 بازدید 0 دیدگاه

Castle Cats 4.2.0 – بازی ماجراجویی-نقش‌آفرینی آفلاین گربه‌های قلعه + مود

بازی گربه های قلعه

Castle Cats: Idle Hero RPG یک بازی ماجراجویی محبوب و سرگرم کننده تحت عنوان “گربه های قلعه” از PocApp Studios برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و به درخواست شما جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست! گروهی از گربه های جنگجو را تشکیل بدهید و برای همیشه به حکومت پوگامانسر شیطان صفت پایان دهید! کونن شوالیه، کتنیس کماندار و فرانسیس جادوگر همه در خدمت شما هستند، پس فرماندهی ان ها را بر عهده بگیرید و ماموریت های خاص را به ان ها محول کنید و مطمئن باشید از پس آن ها بر می آیند! گربه های گروه خود را از میان بیش از 60 گربه قهرمان با توانایی های خاص برگزینید و کمک آن ها ماموریت هایی خطیر را برای باز گرداندن صلح و آرامش به شهر گربه ها انجام دهید! امکان انجام کیمیاگری و ایجاد گربه های اختصاصی نیز وجود دارد، با شرکت در ماموریت ها و کسب امتیاز گربه ها را ارتقا دهید و قدرت شان را افزایش دهید! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید بدون شک Castle Cats: Idle Hero RPG با صدها ماموریت خاص نظرتان را جلب میکند.

  

Castle Cats

  

بازی Castle Cats: Idle Hero RPG تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز 4.5 از 5.0 را کسب کند که ما در پرنده بازی ها جدیدترین و آخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه نموده ایم و پیش روی شماست! شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در نهایت اگر مایل بودید اقدام به دانلود بازی بکنید .

توضیحات مود: از آیکون هدیه در سمت راست وارد بخش فروشگاه میشویم و در بخش اپگرید از آخر لیست یک سری پیش نیازهای لازم برای آپگرید لوازم را با دوبار کلیک بر رویشان بدست می آوریم و بعد از آن در بالای لیست یکسری لوازم را اپگرید میکنیم!

Castle Cats 4.2.0 – بازی ماجراجویی-نقش‌آفرینی آفلاین گربه‌های قلعه + مود Castle Cats 4.2.0 – بازی ماجراجویی-نقش‌آفرینی آفلاین گربه‌های قلعه + مود
Castle Cats 4.2.0 – بازی ماجراجویی-نقش‌آفرینی آفلاین گربه‌های قلعه + مود Castle Cats 4.2.0 – بازی ماجراجویی-نقش‌آفرینی آفلاین گربه‌های قلعه + مود
نکات تکمیلی

این پست در 29 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

2 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه