تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Brutal Street 2 1.3.0 – بازی اکشن «دعواهای کوچه خیابانی 2» اندروید + مود

Brutal Street 2 1.3.0 – بازی اکشن «دعواهای کوچه خیابانی 2» اندروید + مود

Android 5.0 بازی اندرویداکشن 29 شهریور 1402 203 بازدید 0 دیدگاه

Brutal Street 2 1.3.0 – بازی اکشن «دعواهای کوچه خیابانی 2» اندروید + مود

بازی دعواهای کوچه خیابانی 2

Brutal Street 2 – دعواهای کوچه خیابانی 2 بازی جدید، جالب و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و مبارزه ای از استودیوی بازیسازی Black Pearl Games Ltd برای اندروید است که به درخواست شما عزیزان، جدیدترین آپدیت اش همزمان با انتشار و برای برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست پس در ادامه همراه وبسایت پرنده بازی ها باشید! اگر از علاقه مندان به بازیهای مبارزه ای باشید بدون شک Brutal Street 2 با یک ساخت دو بعدی و طراحی خوب نظرتان را جلب میکند! از هنگ کنگ تا آمریکا، این نبردها هیچ گاه تمامی ندارند! وقت مبارزه است , تمام 8 قهرمان شما گرد هم آمده اند و آماده اند تا به مبارزه بپردازند! در بازی Brutal Street 2 کنترل مبارزها بر عهده شماست و می توانید با حرکت دادن و دستور دادن به ان ها، آن ها را سر وقت دشمنان موجود در پیش رو بفرستید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید! گرافیک زیبا و حرکات کاملا طبیعی کاراکترها،وارد کردن ضربات مختلف به دشمنان و از میان برداشتن آن ها، کنترلرهای آسان برای هدایت شخصیت ها، امکان تشکیل گروهی از قهرمانان و استفاده از ان ها در مبارزات، طراحی عالی سلاح ها، رویارویی با طیف گسترده ای از دشمنان، طراحی و ساخت جالب همانند بازیهای مبارزه ای قدیمی و … از جمله مواردی هستند که باعث میشوند شما با نصب Brutal Street 2 برروی دستگاه اندرویدی تان یک بازی اکشن خاص را تجربه کنید!

 

Brutal Street 2

 

بازی Brutal Street 2 تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز 4.3 از 5.0 را کسب کند که ما در وبسایت پرنده بازی ها جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Brutal Street 2 توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی و به صورت کاملا افلاین اجرا شده است.

Brutal Street 2 1.3.0 – بازی اکشن «دعواهای کوچه خیابانی 2» اندروید + مود Brutal Street 2 1.3.0 – بازی اکشن «دعواهای کوچه خیابانی 2» اندروید + مود
Brutal Street 2 1.3.0 – بازی اکشن «دعواهای کوچه خیابانی 2» اندروید + مود Brutal Street 2 1.3.0 – بازی اکشن «دعواهای کوچه خیابانی 2» اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 29 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

راهنمای نصب و اجرا
– ابتدا فایل نصبی را دانلود و نصب نمایید.
– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.bpgames.bs2.and را در مسیر Android/obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– در نهایت بازی را اجرا نمایید.

3 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه