تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Ocean Is Home: Island 3.4.5.0 – بازی شبیه‌ساز “بقا در جزیره” اندروید + مود

Ocean Is Home: Island 3.4.5.0 – بازی شبیه‌ساز “بقا در جزیره” اندروید + مود

Android 5.0 بازی اندرویداکشن 26 شهریور 1402 506 بازدید 0 دیدگاه

Ocean Is Home: Island 3.4.5.0 – بازی شبیه‌ساز “بقا در جزیره” اندروید + مود

بازی بقا در جزیره

Ocean Is Home: Survival Island بازی جدید و فوق العاده با گیم پلی اعتیاداور در سبک بازیهای ماجراجویی و بقا از Birdy Dog Studio برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 10 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده و از محبوب ترین ها به شمار می رود و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم ان را به همراه مود حضورتان معرفی کنیم! در بازی Ocean Is Home: Survival Island شما در نقش مردی قرار خواهید گرفت که برای زنده ماندن در جزیره ای وحشی و خالی از سکنه تلاش می کند! برای زنده ماندن باید غذا و آب پیدا کنید و در شب های تاریک و خطرناک جزیره سر پناهی برای خود داشته باشید ؛ هم چنین باید با مهارت هایی که دارید به شکار حیوانات پرداخته و یا از خود در برابر آن ها دفاع کنید! سبک بازی به صورت اول شخص است و در ان کنترل و هدایت کارکتر اصلی بر عهده شماست و قادرید در جزیره به جستجو بپردازید و با پیدا کردن آیتم های خاص و مختلف کارهایی فوق العاده را انجام دهید! اگر از علاقه مندان به بازیهای بقا هستید که علاوه بر گیم پلی اعتیاداور به صورت گسترده طراحی شده باشد و نظرتان را جلب بکند به هیچ وجه و تخت هیچ شرایطی Ocean Is Home: Survival Island را از دست ندهید.

 

Ocean Is Home

 

بازی Ocean Is Home: Survival Island هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است که ما در پرنده بازی ها جدیدترین و اخرین نسخه ان را به همراه مود حضور شما عزیزان معرفی کرده ایم! از ویژگی های کلی بازی نیز می توان به مواردی چون آزادی کامل عمل ؛ فصاحت و جست و جو در جزیره برای پیدا کردن اشیاء ؛ امکان ساخت سر پناه و خانه اختصاصی خود ؛ استفاده از تجهیزات و سلاح ها برای شکار حیوانات ؛ استفاده از انواع وسایل نقلیه مختلف ؛ طراحی عالی با گیم پلی اعتیاداور و ساخت خوبش اشاره کرد! شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی را مشاهده کرده و سپس در صورت تمایل ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دانلود بکنید.

Ocean Is Home: Island 3.4.5.0 – بازی شبیه‌ساز “بقا در جزیره” اندروید + مود Ocean Is Home: Island 3.4.5.0 – بازی شبیه‌ساز “بقا در جزیره” اندروید + مود
Ocean Is Home: Island 3.4.5.0 – بازی شبیه‌ساز “بقا در جزیره” اندروید + مود Ocean Is Home: Island 3.4.5.0 – بازی شبیه‌ساز “بقا در جزیره” اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 26 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

7 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه