تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » شبیه سازی » Cash, Inc 2.4.6 – دانلود بازی شبیه‌ سازی – کلیکی شرکت آقای پولدار اندروید

Cash, Inc 2.4.6 – دانلود بازی شبیه‌ سازی – کلیکی شرکت آقای پولدار اندروید

Android 7.0 بازی اندرویدشبیه سازی 22 شهریور 1402 65 بازدید 0 دیدگاه

Cash, Inc 2.4.6 – دانلود بازی شبیه‌ سازی – کلیکی شرکت آقای پولدار اندروید

بازی شرکت آقای پولدار

Cash, Inc. Fame & Fortune Game بازی جالب، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای شبیه ساز از استودیوی بازی سازی Alegrium برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 50 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم جدیدترین نسخه اش را همزمان با انتشار حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! همانطور که من و شما می دانیم، همه زندگی پول نیست ؛ بعضی وقت ها معروفیت از پول هم مهم تر می شود! شما در بازی Cash, Inc. Fame & Fortune Game قادرید  معروفترین تاجر دنیا شوید و ببینید چگونه فوق ستاره های دنیا برای آن که شریک شما شوند با هم رقابت می کنند! بازی Cash, Inc اساسا یک بازی کلیکی است و این یعنی برای پولدار شدن کافی است دست از لمس کردن پیاپی صفحه نمایشگر برندارید! شما می توانید شرکت های بیشتری تاسیس کنید و کسب و کارهای بیشتری راه بیندازید تا پولتان را چند برابر کنید! افراد مختلف را استخدام کنید، با فوق ستاره ها شریک شوید و از داشتن یک بازی جالب برای پر کردن اوقات فراغت تان لذت ببرید!

 

Cash, Inc. Fame & Fortune Game

 

بازی Cash, Inc. Fame & Fortune Game بر اساس هزاران رای توانسته امتیاز عالی 4.7 از 5.0 را کسب کند که خود نشان از استقبال عالی ان است! بازی Cash, Inc. Money Clicker Game & Business Adventure توسط ما تست شده و به صورت انلاین و نیاز به اینترنت اجرا شده است و شما قادرید ابتدا تصاویری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید فایل نصبی اصلی بازی را از وبسایت پرنده بازی ها دریافت کنید.

Cash, Inc 2.4.6 – دانلود بازی شبیه‌ سازی – کلیکی شرکت آقای پولدار اندروید Cash, Inc 2.4.6 – دانلود بازی شبیه‌ سازی – کلیکی شرکت آقای پولدار اندروید
Cash, Inc 2.4.6 – دانلود بازی شبیه‌ سازی – کلیکی شرکت آقای پولدار اندروید Cash, Inc 2.4.6 – دانلود بازی شبیه‌ سازی – کلیکی شرکت آقای پولدار اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 22 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

1 – بازی فقط بر روی موبایل های اندرویدی با پردازنده 64 بیتی نصب می شود
2 – در صورت آماده شدن مود برای ورژن جدید به جعبه دانلود اضافه می گردد

3 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه