تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » دانلود ترینر بازی Mount & Blade II: Bannerlord – کوه و تیغه ۲: پیش‌قراول

دانلود ترینر بازی Mount & Blade II: Bannerlord – کوه و تیغه ۲: پیش‌قراول

Windows 7 (x64) 17 شهریور 1402 179 بازدید 0 دیدگاه

دانلود ترینر بازی Mount & Blade II: Bannerlord – کوه و تیغه ۲: پیش‌قراول

Mount & Blade II (Trainer)

Mount and Blade II Bannerlord یک بازی نقش آفرینی با المان‌های سندباکس است؛ که توسط استودیو تیل‌ورلدز اینترتینمنت ساخته می‌شود. افرادی که نسخه اول این بازی را تجربه کرده‌اند، می‌دانند که در آن گیمر کارش را به عنوان یک شخصیت ساده آغاز می‌کند و در ادامه می‌تواند با کار‌هایی چون تجارت یا جمع کردن لشکر و غارت کردن روستا‌ها و شهر‌ها، نامی برای خودش دست و پا کند. یکی از ویژگی‌های خاص این بازی نبرد‌های آن است که معمولا در مقیاس بسیار بزرگی جریان دارند و در آن‌ها شاهد جنگیدن تعداد زیادی سرباز با یکدیگر هستیم.

برای دانلود ترینر این بازی جذاب همراه وبسایت پرنده بازیها باشید. همچنین باید عرض کنم این پست اولین ترینر منتشر شده در پرنده بازیها هستش :)

دانلود ترینر بازی Mount & Blade II: Bannerlord – کوه و تیغه ۲: پیش‌قراول دانلود ترینر بازی Mount & Blade II: Bannerlord – کوه و تیغه ۲: پیش‌قراول
نکات تکمیلی

این پست در 17 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

روی نام فایل اکثر ترینرهایی که برای دانلود قرار دادیم، نسخه‌ی بازی نیز بعد از نام بازی و علامت v نوشته شده است؛ برای مثال v1.0؛ لذا ممکن است در نسخه‌های جدیدترِ آن بازی و یا بعضی مواقع در نسخه‌های قدیمی‌تر، ترینر کار نکرده و باعث بروز مشکلاتی شود.
راهنمای نصب و اجرا
روش استفاده از ترینرها:
- فایل ترینر مورد نظر را از انتهای مطلب دانلود کرده و پس از خارج نمودن آن از حالت فشرده، فایل اجرایی که پسوند EXE دارد را به محل نصب بازی انتقال دهید؛ سپس برروی آن راست کلیک کرده و از طریق Run as administrator آن را اجرا کنید. در نهایت نیز وارد بازی شوید.
نکته 1: در بیشتر ترینرهای جدید، نیازی به انتقال فایل ترینر به محل نصب بازی نبوده و در هرجایی آن را اجرا کنید، خود ترینر در حال اجرا بودن یا نبودن بازی را تشخیص می‌دهد. ولی بهتر است به محل نصب بازی انتقال دهید تا مشکلی پیش نیاید.
نکته 2: در ترینرهای بسیار قدیمی، معمولا بایستی ترینر قبل از بازی اجرا شود.
نکته 3: برخی از ترینرها (به‌ندرت)، شامل چند فایل دیگر نیز در کنار فایل اجرایی هستند.

- کلیدهای مربوط به هر ترینری، داخل نرم افزار مربوط به آن ترینر توضیح داده شده است. در برخی از ترینرها نیز می‌توان از طریق رابط کاربری، برروی گزینه‌های مورد نظر کلیک کرد؛ تا قابلیت‌های مد نظر مثل جان بی‌نهایت و ... فعال گردد. پس از فعال شدن هر قابلیت، یک صدایی پخش می‌شود؛ که خبر از فعال شدن آن قابلیت می‌دهد. برای حالت غیرفعال شدن نیز صدای دیگری پخش می‌شود. البته این مورد الزاما در همه ترینرها یکسان نیست.

2 ستاره توسط 0 نفر

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه