تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » اپلیکیشن ها » عکس و ویدیو » ShotCut – Video Editor & Maker 1.56.0 – شات‌کات-ویرایشگرپرامکانات‌ویدئو

ShotCut – Video Editor & Maker 1.56.0 – شات‌کات-ویرایشگرپرامکانات‌ویدئو

Android 7.1 اپلیکیشن هاعکس و ویدیو 10 شهریور 1402 91 بازدید 0 دیدگاه

ShotCut – Video Editor & Maker 1.56.0 – شات‌کات-ویرایشگرپرامکانات‌ویدئو

ShotCut – Video Editor & Maker

ویرایش فایل های ویدئویی ممکن است در نگاه اول دشوار به نظر برسد، اما اگر فقط از برنامه های اصلی اندروید استفاده کنید، متوجه خواهید شد که چقدر ساده است. به لطف تلفن‌های هوشمند اندرویدی، ویرایش فایل‌های ویدیویی تنها به کمی خلاقیت نیاز دارد و همه می‌توانند ایجاد محتوای منحصربه‌فرد را در شبکه‌های اجتماعی تجربه کنند. اپلیکیشن های مختلفی تاکنون در این زمینه معرفی شده اند و سعی کرده ایم بهترین اپلیکیشن ها را در اختیار شما قرار دهیم. ShotCut - Video Editor & Maker یک برنامه کامل و همه کاره برای ویرایش فایل های ویدئویی است که توسط ShotCut Video Workshop توسعه یافته و در گوگل پلی منتشر شده است. پس از نصب و با یک نگاه کلی به محیط این برنامه می توان فهمید که با عنوانی تمام تکنولوژی روبرو هستید! تمام آنچه برای تبدیل ویدیوهای خود به بالاترین سطح نیاز دارید ارائه خواهد شد. اگرچه زمان کافی برای معرفی تمامی ویژگی ها در این متن وجود ندارد، اما سعی می کنیم تمامی ویژگی ها و ویژگی ها را به تفصیل توضیح دهیم. اولین ویژگی جالب این برنامه امکان ادغام فایل های ویدئویی و میکس حرفه ای آنهاست. شما قادر خواهید بود چندین فایل و کلیپ ویدیویی را به صورت حرفه ای ترکیب کرده و تغییرات مورد نیاز خود را ایجاد کنید. یکی دیگر از ویژگی های موجود حالت ویدیوی معکوس است. با توجه به نیاز خود، کلیپ های خود را در برنامه شات کات - ویرایشگر ویدیو و میکسر معکوس کنید یا سرعت پخش آنها را تغییر دهید. نکته دیگری که باید روی آن تمرکز کنیم استفاده از هوش مصنوعی توسط تیم توسعه اپلیکیشن است. هوش مصنوعی استفاده شده کیفیت کلیپ های شما را افزایش می دهد و خروجی فول اچ دی با حجم مناسب را در اختیار شما قرار می دهد. این ابزار به کمک صفحات سبز رنگ این امکان را به شما می دهد تا پس زمینه های دلخواه را برای ویدیوهای خود ایجاد کنید و تجربه ای بی نظیر در این زمینه کسب کنید. اگر فکر می کنید که ویدیوهای شما انیمیشن های مورد نظر را ندارند، استفاده از فیلترهای موجود می تواند گزینه مناسبی برای شما در نظر گرفته شود. در نهایت همانند ابتدای توضیحات باید به این نکته اشاره کنیم که این برنامه یک ابزار معمولی نیست و بدون شک استفاده از آن توانایی لازم برای دریافت محتوای مناسب در شبکه های اجتماعی را در اختیار شما قرار می دهد.

 

  

اپلیکیشن ShotCut – Video Editor & Maker با بهره مندی از مجموعه امکانات و قابلیت های گوناگون در زمینه ویرایش فایل های ویدئویی توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه 69.99 دلاری منتشر شده و امتیاز 4.8 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نموده است که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه حرفه ای آن را از وبسایت پرنده بازی ها دریافت نمایید.

ShotCut – Video Editor & Maker 1.56.0 – شات‌کات-ویرایشگرپرامکانات‌ویدئو ShotCut – Video Editor & Maker 1.56.0 – شات‌کات-ویرایشگرپرامکانات‌ویدئو
ShotCut – Video Editor & Maker 1.56.0 – شات‌کات-ویرایشگرپرامکانات‌ویدئو ShotCut – Video Editor & Maker 1.56.0 – شات‌کات-ویرایشگرپرامکانات‌ویدئو
نکات تکمیلی

این پست در 10 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

0 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه