تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » اپلیکیشن ها » ابزار کاربردی » Simply Piano 7.17.10 – اپلیکیشن یادگیری سریع و آسان پیانو برای اندروید

Simply Piano 7.17.10 – اپلیکیشن یادگیری سریع و آسان پیانو برای اندروید

5.1 اپلیکیشن هاابزار کاربردی 4 شهریور 1402 93 بازدید 0 دیدگاه

Simply Piano 7.17.10 – اپلیکیشن یادگیری سریع و آسان پیانو برای اندروید

Simply Piano

یادگیری نواختن موسیقی با ساز های مختلف جزو علایق بسیاری از انسان ها در این کره خاکی می باشد. همه ما می دانیم که برای یادگیری نواختن موسیقی باید به کلاس های آموزشی مراجعه نماییم اما باید بدانید که اسمارت فون های اندرویدی امروزه یکی از بهترین روش های یادگیری به شمار می‌روند! Simply Piano: Learn Piano Fast عنوان یک اپلیکیشن یادگیری سریع و آسان پیانو می باشد که توسط JoyTunes توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. اگر شما نیز جزو علاقه مندان به یادگیری پیانو هستید پس بدون شک این نرم افزار می تواند کمک شایانی در یادگیری شما بکند! یکی از دلایلی که باعث شده است اپ فوق در مدت کوتاهی به محبوبیت بالا دست پیدا کند شیوه آموزشی آن می باشد. در این برنامه همراه با سرگرمی های متنوع تنها با 5 دقیقه تمرین در هر روز می توانید پیانو و کیبورد الکتریک را به سادگی فرا بگیرید. مهم نیست که دانش شما در این زمینه به چه اندازه بوده و یا در چه سنی هستید، زیرا آموزش ها از مبتدی تا حرفه ای دسته بندی شده و خواهید توانست بدون هیچ گونه محدودیتی توانایی تان را در نواختن پیانو افزایش دهید. مجموعه ای از 5 هزار آهنگ مختلف از محبوب ترین موزیک ها در سراسر جهان در این اپ وجود دارد که لذت یادگیری نواختن پیانو رو چندین برابر می‌کند. اگر بخواهیم به دیگر امکانات و ویژگی های موجود اشاره کنیم می توان گفت که در سطح مبتدی آموزش ها از خواندن نت ها شروع شده و به مرور زمان خواهید توانست که با هر دو دست خود شروع به نواختن کنید. یکی از ویژگی های خاص این نرم افزار که در برنامه های مشابه دیده نشده و از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن نیز می باشد، سیستم اندازه گیری سطح پیشرفت می باشد. در این حالت شما قسمت مورد نظر را فعال کرده و سپس شروع به نواختن پیانو و کیبورد الکتریک می نمایید، اپ فوق نیز با توجه به آهنگی که انتخاب کرده اید میزان پیشرفت و دقت شما را در نواختن اندازه گیری نموده و در قالب نمودار هایی پیشرفت ها را به شما نمایش می دهد. گاهی در بین دوستان و اعضای خانواده تان تنها شما نیستید که علاقه مند به یادگیری نواختن پیانو هستید، بلکه خواهر و یا برادر شما نیز می خواهد که نواختن پیانو رو شروع کند! در این حالت برای عدم ایجاد تداخل در داده های ذخیره شده می توانید پروفایل های مختلفی را ایجاد کنید. برنامه فوق به شما عزیزان اجازه می دهد تا 5 پروفایل مختلف ایجاد کرده و هر پروفایل را به یکی از اعضای خانواده و یا دوستان تان اختصاص دهید.

 

Simply Piano

 

اپلیکیشن Simply Piano: Learn Piano Fast با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود در زمینه آموزش نواختن پیانو توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با پرداخت درون شبکه منتشر شده و توانسته است امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نماید. شما عزیزان هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه پرمیوم آن را بدون هیچ گونه محدودیتی از وبسایت پرنده بازی ها دریافت نمایید.

Simply Piano 7.17.10 – اپلیکیشن یادگیری سریع و آسان پیانو برای اندروید Simply Piano 7.17.10 – اپلیکیشن یادگیری سریع و آسان پیانو برای اندروید
Simply Piano 7.17.10 – اپلیکیشن یادگیری سریع و آسان پیانو برای اندروید Simply Piano 7.17.10 – اپلیکیشن یادگیری سریع و آسان پیانو برای اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 4 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

0 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه