تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی کامپیوتر » استراتژیک » نقش آفرینی » دانلود بازی TROUBLESHOOTER – Complete Collection برای کامپیوتر

دانلود بازی TROUBLESHOOTER – Complete Collection برای کامپیوتر

Windows 7 (x64) بازی کامپیوتراستراتژیکنقش آفرینی 4 آبان 1402 117 بازدید 0 دیدگاه

دانلود بازی TROUBLESHOOTER – Complete Collection برای کامپیوتر

TROUBLESHOOTER

+ آپدیت بازی Update v20231023-TENOKE اضافه شد.

داستان بازی TROUBLESHOOTER Abandoned Children بر پایه شخصیتی به نام آلبوس جریان دارد که رویدادهای مختلفی در اطراف وی روی می‌دهد. این بازی در سبک نوبتی دنبال می‌شود و تلفیقی از سبک نقش آفرینی هم در آن ارائه شده است. روایت اصلی بازی از تبدیل شدن آلبوس به یک Troubleshooter شروع می‌شود و او را به زادگاه اصلی خودش ارسال می‌کند تا بتواند سفر ماجراجویانه جدید خودش را همراه با دوستان و همکاران خودش شروع کند. این ماجراجویی تجربه‌های مختلفی را به شما می‌دهد و رویدادها یکی پس از دیگری ظاهر می‌شوند. شما مردمان مختلفی را مشاهد خواهید که هرکدام هم ماموریت خاصی برای‌تان دارند. کنترل آلبوس را به دست گرفته و سعی کنید که تصمیمات صحیحی را در راه پر فراز و نشیب خودتان اتخاذ کنید.

  

TROUBLESHOOTER

 

بازی از قوانین مختلفی تشکیل شده است که روی نبردها تاثیر می‌گذارند. شخصیت‌ها هرکدام دارای فنون رزمی هستند و عناصر استراتژیک هم یکی از شیوه‌های جذاب برای غلبه بر حریف محسوب می‌شود. تصمیم‌گیری هرکدام از شخصیت‌ها روی روحیات درونی آن‌ها تاثیر می‌گذارد و می‌توانید داستان متفاوتی را به‌واسطه همین موضوع تجربه کنید. موسیقی حماسی بازی با صداگزاری ناب شخصیت‌ها همراه شده است و حس خوبی به بازیکن منتقل می‌کند. انیمیشن‌ حرکت بازی‌ها هم جلوه‌ی مناسبی دارند و در سطح خود بازی می‌توانند راضی کننده باشند. تمامیت بازی روی یک داستان ساده جریان دارد و بنابراین بدون توجه به آن متوجه دیالوگ‌های شخصیت‌ها نخواهید شد. بازی شباهت زیادی به Final Fantasy Tactics دارد و المان‌های مهمی همچون پوشش سریع، دید بهتر به دشمن و سرعت در حملات می‌تواند قهرمان میدان را تعیین کند. نزدیک بودن یا دور شدن از کاراکترها روی سیستم مبارزات آن‌ها تاثیر دارد و بهتر است ابتدا شیوه مبارزاتی خود را انتخاب کرده و سپس شروع به ارتقا هر کدام از مهارت‌های خود کنید. بنابراین به‌کار بردن یک استراتژیک کوچک می‌تواند تاثیر زیادی روی روند کاری شما داشته باشد.

دانلود بازی TROUBLESHOOTER – Complete Collection برای کامپیوتر دانلود بازی TROUBLESHOOTER – Complete Collection برای کامپیوتر
دانلود بازی TROUBLESHOOTER – Complete Collection برای کامپیوتر دانلود بازی TROUBLESHOOTER – Complete Collection برای کامپیوتر
نکات تکمیلی

این پست در 4 آبان 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

حجم فایل: 11.8گیگابایت | 6.3گیگابایت
تاریخ انتشار: AUG-23-2023
قیمت: 24.99دلار
رمز فایل: www.downloadha.com
راهنمای نصب و اجرا
1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.
2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.
3) به نصب بازی بپردازید.
4) فایل های موجود در پوشه TENOKE را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.
5) از اجرای بازی لذت ببرید.
سیستم مورد نیاز
OS: 64-bit Windows 7 SP 1, Windows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i3 3220 @ 3.3 GHz, AMD FX 4300 @ 3.8 GHz or higher
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 650 with 1 GB VRAM or AMD Radeon HD 7750 with 1 GB VRAM or better
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space
Sound Card: DirectX compatible using the latest drivers

0 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه