تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » تفننی » شبیه سازی » Doll Dress Up:Makeover Girls - دانلود بازی مد لباس و آرایش واقعی برای اندروید

Doll Dress Up:Makeover Girls - دانلود بازی مد لباس و آرایش واقعی برای اندروید

5.1 بازی اندرویدتفننیشبیه سازی 2 شهریور 1402 381 بازدید 0 دیدگاه

Doll Dress Up:Makeover Girls - دانلود بازی مد لباس و آرایش واقعی برای اندروید

Doll Dress Up:Makeover Girls

Doll Dress Up:Makeover Girls – این یک بازی مد لباس و آرایش واقعی است! به بازی آرایش و آرایش ما که برای تحقق رویای هر مد لباس طراحی شده است نگاه نکنید! این بازی توسط استودیو Deer Hunting And Shooting Game For Fun ساخته شده و با تعداد دانلود +500 هزار و امتیاز 4.2 در گوگل پلی توانسته رتبه خوبی بگیرد. هم اکنون شما کاربران عزیز می توانید این بازی رو با لینک نیم بها از وبسایت پرنده بازی ها دانلود کنید و لذت ببرید.

  

Doll Dress Up

  

در عشق به زیبایی غرق شوید به عنوان یک دختر، عشق به زیبایی در ذات شماست.با بازی ما، شما این فرصت را خواهید داشت که کمد خود را نه تنها با لباس ها و کفش های زیبا، بلکه جواهرات بی نظیر و لوازم جانبی چشم نواز نیز پر کنید. کمد رویایی قلب خود را بسازید و مد و زیبایی را در زندگی روزمره خود بگنجانید. نحوه لباس پوشیدن را از طریق این یاد بگیرید، از یک دختر عروسک ساده به یک سوپر مدل خیره کننده تبدیل خواهید شد . طرفداران مشتاقانه منتظر پروژه آرایش بعدی شما هستند.با مهارت های آرایشی عالی و سبک لباس پوشیدن بی نظیر شما، همه به زیبایی شما معتاد خواهند شد. خلاقیت خود را آزاد کنید ساخت کمد لباس رویایی شما فقط شروع است. با هزاران لباس، کفش، کیف و جواهرات برای انتخاب، می‌توانید سبک‌های مختلف را با هم ترکیب کنید. غیررسمی، ساده، اسپرت، دانشگاهی، مد روز، شیرین، رفت‌وآمد، کلاسیک، خیابانی، پانک، گوت و حتی عروسکی. رنگ لباس مورد علاقه خود را انتخاب کنید، مدل های خود را تغییر دهید.

Doll Dress Up:Makeover Girls - دانلود بازی مد لباس و آرایش واقعی برای اندروید Doll Dress Up:Makeover Girls - دانلود بازی مد لباس و آرایش واقعی برای اندروید
Doll Dress Up:Makeover Girls - دانلود بازی مد لباس و آرایش واقعی برای اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 2 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

8 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه