تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ورزشی » Boxing Star 5.7.1 – دانلود بازی مبارزه‌ای بوکسینگ استار اندروید

Boxing Star 5.7.1 – دانلود بازی مبارزه‌ای بوکسینگ استار اندروید

اندروید 5.1 بازی اندرویدورزشی 25 فروردین 1403 115 بازدید 0 دیدگاه

Boxing Star 5.7.1 – دانلود بازی مبارزه‌ای بوکسینگ استار اندروید

بازی بوکسینگ استار

Boxing Star – ستاره بوکس (بوکسینگ استار) یک بازی ورزشی فوق العاده زیبا با طراحی و ساخت کم نظیر از استودیوی FourThirtyThree Inc برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و جدیدترین آپدیت اش برای دانلود عرضه گردیده و پیش روی شماست. بازی Boxing Star تا به امروز هزاران بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از پلی استور دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.5 از 5.0 را کسب کند که ما در پرنده بازی ها جدیدترین نسخه اش را به همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم، شما می توانید ابتدا تصاویر و ویدئویی از گیم پلی بازی را مشاهده کنید و در اخر اگر مایل بودید با یک کلیک اقدام به دانلود بازی بکنید. در اخر بهتر است این موضوع نیز گفته شود که بازی مثل همیشه توسط ما تست شده و بدون هیچ مشکلی اجرا گردیده است.

 

Boxing Star

  

با نصب بوکسینگ استار برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان می توانید یک بازی ماجرایی – مبارزه ای جالب با گرافیک سه بعدی بسیار زیبا را تجربه کنید که در آن نقش یک ستاره بوکس را دارید، به چیزی کمتر از نقش بر زمین کردن حریف تان رضایت ندهید و کاری کنید که حریف تان ستاره ها را جلوی چشمانش ببیند! در ابتدا در نقش یک مشت زن معمولی خیابانی هستید که از این راه مخارج روزانه تان را بدست می اورید اما تصمیم میگیرید که پله های ترقی را طی کنید و به یک پوکسور معروف تبدیل شوید و پولدار شوید! طیف گسترده ای از آیتم های مختلف مثل دستکش وجود دارد که با پیروزی در مسابقات می توانید ان ها را بخرید و از ان ها در مبارزات تان استفاده کنید. اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای بوکس هستید بدون شک Boxing Star با طراحی عالی اش نظرتان را جلب می کند. بازی دو حالت مختلف آنلاین – چند نفره و حالت داستانی را شامل می شود که در حالت اول با بازیکنان سراسر دنیا به رقابت می پردازید و در حالت داستانی که خود شامل چند فصل است یک داستان فوق العاده زیبا را پیش می برید. امکان استفاده از ضربات مختلف مثل هوک در مبارزات بوکس مهیا است و شما قادرید علاوه بر استفاده از مهارت ها، جاخالی دهید و ضربه ها را دفع کنید تا بتوانید پیروزی را قطعی کنید!

  • امکان استفاده از فنون مختلف بوکس چه فنون حمله ای و چه دفاعی (شامل عقب رفتن، جاخالی دادن و ...)
  • ‏دارای حالت داستانی که در آن در ابتدا یک مشت زن معمولی هستید ولی میتوانید به تدریج پیشرفت کرده و در نهایت تبدیل به قهرمان بوکس جهان شوید.
  • ‏امکان آشنایی و حتی دوست شدن با خشن ترین بوکسورهای دنیا
  • ‏امکان باز کردن قفل دستکش های مختلف بوکس، سفارشی سازی آنها به دلخواه و استفاده از آنها
  • ‏امکان باز کردن قفل مهارت های جدیدی برای بوکسورتان
  • ‏دارای حالت لیگ که در آن میتوانید با کاربران دیگری از سراسر دنیا به صورت آنلاین مبارزه کنید، ثابت کنید که بهترین بوکسور دنیا هستید!
  • ‏امکان استفاده از پول هایی که با برنده شدن در مسابقات بدست می آورید برای خرید ماشین و ملک یا مسافرت رفتن که میتواند حسادت دوستان تان را برانگیزد!
Boxing Star 5.7.1 – دانلود بازی مبارزه‌ای بوکسینگ استار اندروید Boxing Star 5.7.1 – دانلود بازی مبارزه‌ای بوکسینگ استار اندروید
Boxing Star 5.7.1 – دانلود بازی مبارزه‌ای بوکسینگ استار اندروید Boxing Star 5.7.1 – دانلود بازی مبارزه‌ای بوکسینگ استار اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 25 فروردین 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

1 – بازی اینترنتی و آنلاین است
2 – بازی هک نمی شود و نسخه مود (هک شده – پول بی نهایت) ندارد.
راهنمای نصب و اجرا
– ابتدا فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.
– فایل دیتا را دانلود و ان را از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی com.ftt.boxingstar.gl.aos را در Android/Obb حافظه داخلی دستگاه کپی کنید.
– بازی را اجرا نمایید.

4 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه