تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Spider Fighter 3 3.33.5 – دانلود بازی اکشن جنگجوی عنکبوتی 3 اندروید + مود

Spider Fighter 3 3.33.5 – دانلود بازی اکشن جنگجوی عنکبوتی 3 اندروید + مود

اندروید 5.1 بازی اندرویداکشن 25 فروردین 1403 271 بازدید 0 دیدگاه

Spider Fighter 3 3.33.5 – دانلود بازی اکشن جنگجوی عنکبوتی 3 اندروید + مود

بازی جنگجوی عنکبوتی 3

Spider Fighter 3 – جنگجوی عنکبوتی 3 سومین عنوان از مجموعه بازی‌ های Spider Hero توسط استودیو Superhero Academy از بلاروس ساخته و منتشر شده است. در این بازی، شما کنترل یک شخصیت ابرقهرمانی را به دست می‌گیرید که قابلیت‌های خاصی مانند تار کشی و مهارت‌های مبارزه دارد. بازی به صورت اکشن مبارزه‌ای طراحی شده و شما در آن باید با گنگ‌ها و جلادان مافیایی مبارزه کنید. شما می‌توانید شخصیت خود را ارتقاء دهید و از مهارت‌های خود در مبارزات استفاده کنید.

   

Spider Fighter 3

  

شهر توسط اربابان جنایتکار شریر مورد حمله قرار گرفته است و ابرقهرمان عنکبوتی شما باید مافیا را شکست دهد! غیرنظامیان از شما کمک می خواهند، اما نیروهای پلیس و ارتش قادر به مبارزه با رهبران مافیای گانگستری نیستند. هیچ امیدی وجود ندارد و شهر در آستانه فروپاشی است، اما شما به عنوان یک جنگجو ابرقهرمان عنکبوت واقعی اینجا هستید! مردم برای پاکسازی خیابان ها از وجود همه اراذل و اوباش به شما تکیه می کنند.

در مجموع باید گفت که با توجه به حجم، بازی Spider Fighter 3 انتخاب مناسبی برای علاقه مندان به این سبک از بازی ها است. گیم پلی روان با امکان اجرا با نرخ 60fps در کنار گرافیک محیطی قابل قبول باعث شده تا بتوان این بازی را یکی از عناوین خوش ساخت در مقایسه با خیلی از بازی های مشابه بر شمرد. در ادامه می توانید به صورت رایگان آخرین نسخه این بازی را به صورت معمولی یا مود شده از پرنده بازی ها دریافت کنید.

Spider Fighter 3 3.33.5 – دانلود بازی اکشن جنگجوی عنکبوتی 3 اندروید + مود Spider Fighter 3 3.33.5 – دانلود بازی اکشن جنگجوی عنکبوتی 3 اندروید + مود
Spider Fighter 3 3.33.5 – دانلود بازی اکشن جنگجوی عنکبوتی 3 اندروید + مود Spider Fighter 3 3.33.5 – دانلود بازی اکشن جنگجوی عنکبوتی 3 اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 25 فروردین 1403 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

14 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه