تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » ماجرایی » Lost in Play 1.0.1018 Full – بازی ماجرایی گمشده در دنیای بازی ها اندروید

Lost in Play 1.0.1018 Full – بازی ماجرایی گمشده در دنیای بازی ها اندروید

بازی اندرویدماجرایی 20 مرداد 1402 173 بازدید 0 دیدگاه

Lost in Play 1.0.1018 Full – بازی ماجرایی گمشده در دنیای بازی ها اندروید

Lost in Play – گمشده در دنیای بازی ها عنوانی جذاب و متفاوت از استودیوی سوئدی Snapbreak سازنده بازی های محبوبی همچون Escape Funky Island ، Mindsweeper: Puzzle Adventure ، Through Abandoned ، Stranger Cases: A Mystery Escape و از همه مهمتر، سری بازی های معروف Faraway است که مثل دیگر بازی های منتشر شده در قالب یک عنوان رایگان اما محدود عرضه شده است.

  

Lost in Play
  

Lost in Play روایت گر داستانی از یک خواهر و برادر کوچک است که پا به دنیای تخیلی و اسرارآمیز کودکی گذاشته و در یک ماجراجویی جالب و هیجان انگیز همراه می شوند. اولین و مهمترین نکته قابل توجه در این بازی، طراحی های رنگارنگ و شاداب در کنار شخصیت پردازی های جالب و دوست داشتنی است که به خوبی می تواند هر کودکی را به خود جذب کند. در این دنیای رنگارنگ خبری از صحنه های خشن نیست و از این رو باید گفت که Lost in Play بدون شک می تواند یکی از بهترین انتخاب ها در بین بازی های موبایلی برای کودکان باشد. البته توجه داشته باشید که رده بندی سنی بازی برای کودکان بالای 7 سال در نظر گرفته شده است و در بعضی از بخش های این عنوان اتفاقات حماسی و قهرمانانه و مهیج نیز در انتظار بازیکنان خواهد بود. در طول Lost in Play شما در نقش این خواهر و برادر باید در این ماجراجویی مأموریت های مختلفی را انجام دهید که تقریباً همگی آن ها با پازل ها و معماهای خلاقانه ترکیب شده اند. در کنار این پازل های متعدد، در این عنوان شما با مینی گیم های سرگرم کننده ای هم رو به رو می شوید. در مجموع باید گفت که روند گیم پلی بازی به قدری جالب و همه منظوره ساخته شده که باعث می شود تا Lost in Play یک اثر داینامیک و پویا محسوب شود. سبک گیم پلی بازی به صورت Point and Play است و طراحی های کارتونی و گرافیک فانتزی آن با این سبک از گیم پلی به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده شده است.

 

📥 باکس دانلود پرنده بازی ها
🔰 حجم: 699 مگابایت
💰 قیمت: رایگان
💡 اندروید مورد نیاز: +5.1

دانلود فایل نصبی کامل بازی با لینک مستقیم - 699 مگابایت

—————–

لینک دانلود نسخه مــــود بازی - عرضه نشده!

🔐 منبع:
Lost in Play 1.0.1018 Full – بازی ماجرایی گمشده در دنیای بازی ها اندروید Lost in Play 1.0.1018 Full – بازی ماجرایی گمشده در دنیای بازی ها اندروید
Lost in Play 1.0.1018 Full – بازی ماجرایی گمشده در دنیای بازی ها اندروید Lost in Play 1.0.1018 Full – بازی ماجرایی گمشده در دنیای بازی ها اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 20 مرداد 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

3 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه