تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » تفننی » Disney Mirrorverse 12.0.0 – بازی نقش آفرینی دنیای معکوس دیزنی اندروید

Disney Mirrorverse 12.0.0 – بازی نقش آفرینی دنیای معکوس دیزنی اندروید

Android 9.0 بازی اندرویداکشنتفننی 9 اسفند 1402 88 بازدید 1 دیدگاه

Disney Mirrorverse 12.0.0 – بازی نقش آفرینی دنیای معکوس دیزنی اندروید

بازی دنیای معکوس دیزنی

Disney Mirrorverse  - دنیای معکوس دیزنی یک بازی اندروید اکشن RPG جدید و از لحاظ بصری خیره‌کننده برای موبایل، که در دنیای کاملاً متفاوت دیزنی اتفاق می‌افتد، جایی که بازیکنان تیم‌هایی از شخصیت‌های تقویت‌شده، آماده برای اکشن، سه بعدی دیزنی و پیکسار را برای نبرد با یک نیروی تاریک جمع‌آوری می‌کنند.

 

دنیای معکوس دیزنی

 

مدت ها پیش، دو ستاره با هم برخورد کردند تا جهانی دگرگون شده پر از نیروهای نور و تاریک را ایجاد کنند. در Mirrorverse، Stellar Magic دنیاهای آشنا را ایجاد کرده است که اکنون توسط انبوهی از دشمنان شکست ناپذیر تهدید می شود. بازیکنان تیم‌هایی از نگهبانان قدرتمند را متحد می‌کنند تا از طریق روایتی در حال تکامل از ماموریت‌های حماسی با هم مبارزه کنند تا نیروهای شکسته‌شده را که به دنبال شکستن Mirrorverse هستند، شکست دهند. از میان جادوگر انتقام‌جو، Maleficient، یک سالی زره‌پوش، همراه نهایی نبرد شخصی Baymax و بسیاری دیگر از Mirrorverse Guardians را انتخاب کنید. هر گاردین دارای حملات قدرتمند و ویژه ای است که برای شخصیت های موجود دیزنی و پیکسار منحصر به فرد و معتبر است. آنها طراحی شده اند تا از طریق نقش های تیمی مختلف، یکدیگر را تکمیل کنند تا پتانسیل نبرد و شیمی را به حداکثر برسانند، و بازیکنان را قادر می سازند تا در سطوح مختلف پیشرفت کنند و به بالاترین رتبه برسند.
هنگامی که از طریق Story Quest بازی می کنید، یک داستان همیشه در حال تکامل را کشف کنید. حالت با فصل های پر از غارت، ماموریت های رویداد با زمان محدود، و سیاه چال های خطرناک برای کاوش. با کنترل اقدامات فردی، زرادخانه رزمی، استراتژی تیمی و حملات ویژه Mirrorverse Guardians، هیجان و هیجان مبارزه اکشن بلادرنگ را تجربه کنید. با دوستان خود اتحاد بسازید و برای به دست آوردن جوایز قدرتمند رقابت کنید. توانایی‌های Guardian خود را از طریق یک سیستم پیشرفت شخصیت عمیق، پیدا کردن بهترین ترکیب‌ها و استراتژی‌های تیمی برای پیروزی نهایی، سفارشی کنید و تقویت کنید.

بازی Disney Mirrorverse از نظر گیم پلی و طراحی ها شباهت زیادی با دو بازی دیگر با همین مضمون به نام های Disney Heroes: Battle Mode و Disney Sorcerer’s Arena دارد. درواقع هر سه این بازی ها در بخش های زیادی شبیه به هم هستند که مهم ترین آیتم مشابه در همه این بازی ها حضور شخصیت ها و قهرمانان کمپانی دیزنی است که طی یک صده اخیر که از طریق انیمیشن ها و کارتون های این شرکت به جهان معرفی شدند. شباهت دوم، سبک بازی است که هر سه تقریباً در یک سبک هستند. به ویژه Disney Sorcerer’s Arena و Disney Mirrorverse که هر دو بسیار شبیه به هم بوده و هر دو در سبک بازی های نقش آفرینی از نوع Turn-based هستند. با این حال تفاوت های متعدد و زیادی وجودی دارند که این بازی ها را منحصر به فرد کرده اند.

در بازی Disney Mirrorverse شما قرار است در نقش قهرمانان محبوب و شخصیت های معروف دیزنی مثل میکی ماوس، سیندرلا، سالیوان، مولان و … ایفای نقش کنید. داستان بازی به تلاش یک جادوگر برای نابود کردن دنیای فانتزی دیزنی و شخصیت های آن خلاصه می شود و شما باید با تیم خود که همان شخصیت های دیزنی هستند جلوی این جادوگر بدذات را بگیرید. در این بازی هم مثل خیلی دیگر از بازی های همین سبک، یک سیستم مبارزه ای نوبتی طراحی شده و همچنین یک سیستم ارتقاء و مدیریت نیز در نظر گرفته شده است و شما باید با مدیریت شخصیت ها و سفارشی کردن آن ها در نبردهایی که در انتظار شما است موفق شوید. این بازی به صورت رایگان و تست شده توسط پرنده بازی ها آماده دانلود می باشد.

Disney Mirrorverse 12.0.0 – بازی نقش آفرینی دنیای معکوس دیزنی اندروید Disney Mirrorverse 12.0.0 – بازی نقش آفرینی دنیای معکوس دیزنی اندروید
Disney Mirrorverse 12.0.0 – بازی نقش آفرینی دنیای معکوس دیزنی اندروید Disney Mirrorverse 12.0.0 – بازی نقش آفرینی دنیای معکوس دیزنی اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 9 اسفند 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

بازی Disney Mirrorverse هنوز در مرحله آزمایشی بوده و ممکن است در بعضی دستگاه ها به درستی اجرا نشود.
برای اجرای بازی باید اینترنت شما متصل بوده و به منظور اتصال صحیح به سرورهای بازی شما باید IP خود را تغییر دهید.
برای این بازی نسخه مود شده یا هک شده سالمی وجود ندارد و به خاطر شناساگرهای بازی احتمال مسدود شدن حساب نیز وجود ندارد.
از این به بعد بازی به صورت یک فایل نصبی حجیم و بدون نیاز به دیتا به صورت اوریجینال پکیج با امکان وصل شدن به حساب گوگل توسط پرنده بازی ها عرضه می گردد.

6 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
  • پرنیان1402/05/21

    من عاشق این بازی شدمممم ممنون از سایتتون بابت بازی ....

    پاسخ : تشکر از همراهی شما 🎮🌹

پس زمینه