تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Shadow of Death 1.102.2.0 – بازی اکشن-مبارزه‌ شوالیه‌تاریکی اندروید + مود

Shadow of Death 1.102.2.0 – بازی اکشن-مبارزه‌ شوالیه‌تاریکی اندروید + مود

اندروید 5.1 بازی اندرویداکشن 3 آذر 1402 233 بازدید 0 دیدگاه

Shadow of Death 1.102.2.0 – بازی اکشن-مبارزه‌ شوالیه‌تاریکی اندروید + مود

بازی سایه ی مرگ: شوالیه تاریکی

Shadow of Death: Dark Knight – Stickman Fighting – سایه ی مرگ: شوالیه تاریکی نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک سری بازی‌های اکشن از استودیوی بازی سازی Zonmob Game Studio است. سایه مرگ، یکی از بهترین بازی‌های اندرویدی است که ترکیبی بسیار عالی از سری بازی‌های نقش‌آفرینی و نبردهای کلاسیک را به تصویر می‌کشد. در آغاز این بازی، شما می‌بایست قهرمان داستانی خود را انتخاب و او را به سلاح‌های دلخواه‌تان مجهز کنید. در طول روند بازی نیز می‌توانید همواره قدرت و توانایی‌های او را بهبود بخشید تا نهایتا به یک جنگجوی بی‌نظیر تبدیل شود! 

 

Shadow of Death Dark Knight

 

این بازی بزرگترین ترکیب بازی نقش آفرینی و مبارزه ای کلاسیک است که به شما اجازه می دهد تا سایه خود را با سلاح های مهلک بی شمار و مجموعه های زرهی کمیاب برای ساخت قهرمان بی نظیر مسلح کنید. این بازی در شهر روشنایی آغاز می شود، سرزمین سپیده دم ، جایی که خدایان آن را پرستش می کردند. این سرزمینی بود که پادشاه لوتر با دست قوی و قلب مهربانانه پادشاهی خود را ساخت. مدت کوتاهی پس از آن، انجمن سلطنتی به نام چشم های اوراکل برای حفظ و توسعه دانش باستانی، از جمله سحر و جادو، کیمیاگری، طالع بینی، پزشکی، و غیره تاسیس شد.

با لطف این دانش، پادشاه لوتر یک پادشاهی قدرتمند و همچنین یکی از زیباترین دوره های تاریخ آرورا را ایجاد کرد. در هر نبرد حماسی شما به یک جنگجو در سفر تسخیر دنیای تاریک تبدیل می شوید و باید شمشیر، سلاح، و زره، و غیره را جمع آوری کنید تا قوی تر و قوی تر شوید. برای چنین بازی هیجان انگیز آماده باشید که تا زمانی که بهترین جنگنده و استاد بازی شمشیر نشوید نمی توانید آن را متوقف کنید. شما قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی بازی Shadow of Death را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از وبسایت پرنده بازی ها دانلود بکنید.

Shadow of Death 1.102.2.0 – بازی اکشن-مبارزه‌ شوالیه‌تاریکی اندروید + مود Shadow of Death 1.102.2.0 – بازی اکشن-مبارزه‌ شوالیه‌تاریکی اندروید + مود
Shadow of Death 1.102.2.0 – بازی اکشن-مبارزه‌ شوالیه‌تاریکی اندروید + مود Shadow of Death 1.102.2.0 – بازی اکشن-مبارزه‌ شوالیه‌تاریکی اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 3 آذر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

6 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه