تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » اپلیکیشن ها » سرگرمی » دانلود Groovepad – Music & Beat Maker 1.20.0 – برنامه ساخت بیت و ملودی

دانلود Groovepad – Music & Beat Maker 1.20.0 – برنامه ساخت بیت و ملودی

اندروید 5.1 اپلیکیشن هاسرگرمی 29 مهر 1402 858 بازدید 0 دیدگاه

دانلود Groovepad – Music & Beat Maker 1.20.0 – برنامه ساخت بیت و ملودی

برنامه ساخت بیت و ملودی

موسیقی یکی حوزه های هنری مورد علاقه اکثر مردم است و تقریبا همه ما در طول روز از طریق پلتفرم هایی چون spotify (اسپاتیفای) زمانی را برای گوش دادن به موزیک های مورد علاقه خود اختصاص می دهیم. در کنار گوش دادن به موسیقی، خلق آن نیز یک هنر خارق العاده و هیجان انگیز است که با استفاده از دستگاه ها و آلات مربوط به ساز و موزیک ساخته می شود. تا پیش از ظهور تکنولوژی، آهنگسازی مهارتی بود که نیاز به سال ها تلاش و کوشش داشت و اصطلاحا کار هر کسی نبود. اما امروزه با پیشرفت فناوری و توسعه گوشی های هوشمند، هر شخصی می تواند با استفاده از اسمارت فون خود آهنگسازی کند و موزیکهای جذابی بسازد. اما چطور و چگونه؟ خوشبختانه اپلیکیشن های بسیاری مانند نرم افزار fl studio برای ساخت آهنگ و ملودی های مختلف ساخته شده اند که با استفاده از آنها می توانید به صورت حرفه ای اهنگ بسازید و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. در این میان یکی دیگر از برنامه های ساخت موسیقی با استفاده از موبایل برنامه «Groovepad» نام دارد که با استفاده از آن می توانید به یک DJ تبدیل شوید و رویاهای موسیقی تان را به زندگی بیاورید و آهنگ خود را به راحتی بسازید. این اپ به شما امکان می دهد قطعات موسیقی مختلفی را با سلیقه خودتان بسازید و صفر تا صد فرآیند ساخت آن را بر عهده بگیرید و موزیکهای اختصاصی خود را در ژانرهای متعدد بسازید و یک خروجی منحصر به فرد و با کیفیت از آنها بگیرید. به همین سادگی شما نیز یک آهنگساز می شوید و قطعات هنری خود را خلق می کنید. اگر ذوق و هنر موسیقیایی دارید نیز با دانلود اینشات می توانید با موزیکهایی که در groovepad و یا هر موزیکی که دوست دارید، کلیپهای جذابی بسازید و علاوه بر آهنگساز به یک کارگردان هنری نیز تبدیل شوید. بنابراین اگر به ساخت موسیقی علاقه مند هستید حتما نرم افزار Groovepad را برای گوشی اندروید خود به صورت مستقیم و رایگان از مایکت دانلود و نصب نمایید و به یک آهنگساز حرفه ای تبدیل شوید.

  

Groovepad

  

ملودی ها دلایل اصلی ماندگار شدن هر موزیکی در ذهن ما هستند؛ علاقه مندان به موسیقی همیشه ایده هایی برای ساخت ملودی هایی زیبا دارند اما در بسیاری از موارد به دلایل کمبود منابع نمی توانند توانایی های خود را نمایان سازند! اما دنیای بدون مرز اندروید بار دیگر سعی داشته تا علاقه مندان به ساخت موسیقی را در دنیای مجازی به سمت خود جلب کند. Groovepad – Music & Beat Maker Full عنوان یک اپلیکیشن ساخت بیت و ملودی مخصوص اندروید می باشد که توسط Easybrain توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. مجموعه امکانات موجود در این استارت اپ به علاقه مندان موزیک کمک می کند تا تمامی توانایی های خود را به کار گرفته و بیت دلخواه شان را به سادگی هر چه تمام تر ایجاد نمایند. از مهم ترین ویژگی های این اپ توانایی ایجاد بیت و ملودی در سبک های متنوع می باشد که هر کسی بنابر توانایی هایش قادر است تا یک اثر ماندگار را ثبت کند. به وسیله پد هایی که در اختیار دارید هر گونه مرزی را از بین ببرید و نظر دیگران را به سمت خود جلب نمایید. علاوه بر این مجموعه ای از افکت ها نیز در اختیار شما عزیزان قرار دارد که استفاده از آن ها جذابیت بیت های ایجاد شده را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

اپلیکیشن Groovepad – Music & Beat Maker با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون اش توانسته است با پرداخت درون شبکه 29.99 دلاری خود امتیاز فوق العاده 4.7 از 5.0 را توسط کاربران گوگل پلی دریافت نماید که هم اکنون می توانید جدید ترین نسخه کامل آن را از پرنده بازی ها دریافت نمایید. در نسخه ما همه قابلیت های پرمیوم در دسترس اند و همچنین تبلیغات به کلی حذف شده است.

دانلود Groovepad – Music & Beat Maker 1.20.0 – برنامه ساخت بیت و ملودی دانلود Groovepad – Music & Beat Maker 1.20.0 – برنامه ساخت بیت و ملودی
دانلود Groovepad – Music & Beat Maker 1.20.0 – برنامه ساخت بیت و ملودی دانلود Groovepad – Music & Beat Maker 1.20.0 – برنامه ساخت بیت و ملودی
نکات تکمیلی

این پست در 29 مهر 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

13 ستاره توسط 1 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه