تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » اپلیکیشن ها » امنیت و فایروال » Avast Antivirus & Security 23.16.1 – آنتی ویروس و امنیت آوست + پرمیوم

Avast Antivirus & Security 23.16.1 – آنتی ویروس و امنیت آوست + پرمیوم

6.1 اپلیکیشن هاامنیت و فایروال 19 مرداد 1402 249 بازدید 0 دیدگاه

Avast Antivirus & Security 23.16.1 – آنتی ویروس و امنیت آوست + پرمیوم

Avast Antivirus & Security

Avast Antivirus & Security از قدرتمندترین و پرطرفدارترین آنتی ویروس های موجود از Avast Software – Antivirus and VPN برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 500 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و از محبوب ترین ها و پرداناودترین آنتی ویروس های موجود به شمار می رود و امروز جدیدترین نسخه ی آن را برای دیوایس های آندروید قرار داده ایم!

با نصب این انتی ویروس برروی اسمارت فون خود می توانید تا حد زیادی امنیت گوشی خود را بالا ببرید و از اطلاعات شخصی خود در برابر سرقت جلوگیری کنید! آنتی ویروس Avast Antivirus & Security ده ها قابلیت و امکانات متنوع و کاربردی را شامل می شود که از ان ها می توان به تابع ردیابی گوشی از طریق وب، قفل گوشی یا پاک کردن اطلاعات آن از راه دور برای حفاظت از اطلاعات خود در برابر سرقت، دارا بودن شبکه سنج، مدیریت برنامه ها و حتی دیوار آتش (فایروال) و اسکن برنامه های نصب شده برای جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعت اشاره کرد!

اگر به دنبال یک نرم افزار آنتی ویروس عالی برای دستگاه اندرویدی تان هستید Avast Antivirus & Security را امتحان کنید!

  

avast! Mobile Security Android

  

اپلیکیشن Avast Antivirus & Security هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز خوب 4.7 از 5.0 است که جدیدترین و آخرین ورژن اپلیکیشن کاربردی Avast Antivirus & Security را می توانید به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت پرنده بازی ها برای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود دریافت کنید .

  

📥 باکس دانلود پرنده بازی ها
🔰 حجم: 55 - 54 مگابایت
💰 قیمت: رایگان
💡 اندروید مورد نیاز: +6.1
🔐 منبع: فارسروید
Avast Antivirus & Security 23.16.1 – آنتی ویروس و امنیت آوست + پرمیوم Avast Antivirus & Security 23.16.1 – آنتی ویروس و امنیت آوست + پرمیوم
Avast Antivirus & Security 23.16.1 – آنتی ویروس و امنیت آوست + پرمیوم Avast Antivirus & Security 23.16.1 – آنتی ویروس و امنیت آوست + پرمیوم
نکات تکمیلی

این پست در 19 مرداد 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

6 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه