تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » Sniper Zombies 1.60.8 – دانلود بازی اکشن تک‌تیرانداز زامبی ها اندروید + مود

Sniper Zombies 1.60.8 – دانلود بازی اکشن تک‌تیرانداز زامبی ها اندروید + مود

Android 5.1 بازی اندرویداکشن 27 دی 1402 365 بازدید 1 دیدگاه

Sniper Zombies 1.60.8 – دانلود بازی اکشن تک‌تیرانداز زامبی ها اندروید + مود

بازی تک تیرانداز زامبی ها

Sniper Zombies: Offline Game – تک تیرانداز زامبی ها یک بازی سرگرم کننده و اکشن دیگر از استودیوی ویتنامی VNG GAME STUDIOS است که به خاطر ساخت بازی های اکشن تفنگی و اول شخص با مضمون زامبی ها شهرت زیادی پیدا کرده است. پس اگر از دوست داران بازی های اکشن و کشتار زامبی ها هستید معطل نکنید و آخرین نسخه این بازی را به صورت تست شده همراه با یک نسخه مود شده از وبسایت پرنده بازی ها دانلود کنید. گفتنی است که Sniper Zombies: Offline Game بیشتر از 5 میلیون بار دانلود شده و توانسته امتیاز 4.1 از 5.0 را کسب کند. تفنگ های تک تیرانداز در بازی شوتر اول شخص همواره یکی از مخوف ترین و لذت بخش ترین سلاح های موجود هستند. بازی Sniper Zombies: Offline Game دقیقا برای افرادی طراحی شده که عاشق تفنگ های تک تیرانداز دور برد هستند، اما اینبار دشمنان بخت برگشته ای که قرار است قلع و قمع شوند، زامبی ها هستند. استدیو VNG GAME STUDIOS توسعه دهنده بازی، تخصصی بالا در زمینه طراحی عناوین زامبی محور دارد، اگر به بازی های ساخته شده توسط این استدیو نگاهی بیاندازید متوجه خواهید شد که تقریبا تمامی بازی های عرضه شده توسط این شرکت، اکشن شوتر با دشمنان زامبی است. سری بازی های زامبی محور این استدیو تاکنون بیش از 100 میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده اند. اما خبر خوش اینجاست که بازی برای پلیرهای آفلاین طراحی شده و خبری از بخش های آنلاین تکراری و اتصال دائمی به اینترنت نیست.

 

Sniper Zombies

  

داستان بازی Sniper Zombies: Offline Game یک داستان تکراری اما با این حال سرگرم کننده، هیجان انگیز و مناسب برای یک بازی اکشن است. حدس زدن داستان در بازی هایی که مضمون آن ها زامبی ها و دنیای مردگان است کار سختی نیست و تقریباً همه این نوع بازی ها داستانی دقیقاً مشابه دارند. در بازی تک تیرانداز زامبی ها نیز به همین صورت است و داستان به دنیایی پسا آینده مرتبط است که توسط ارتش زامبی ها در حال نابودی است و تعداد کمی از انسان ها در آن زنده مانده اند. تعداد زامبی ها روز به روز در حال افزایش است و خطر انقراض در کمین بشریت به انتظار نشسته است. اما تا وقتی یک قهرمان مثل شما وجود داشته باشد که بتواند جان انسان های بی گناهی که ممکن است طعمه این موجودات وحشی و خون خوار شوند را نجات دهد هنوز امکان امید داشتن به آینده بشریت ممکن است. پس اسلحه خود را بردارید و به سراغ نابود کردن این زامبی های خطرناک بروید و نه تنها با نابود کردن آن ها انسان ها را از خطر نابودی نجات دهید، بلکه یک هیجان بالا و جذاب را از کشتار این زامبی ها تجربه کنید! در بازی Sniper Zombies: Offline Game می توانید انواع سلاح ها از جمله رایفل ها، شات گان، پیستول و از همه مهمتر، سلاح های تک تیراندازها (Snipe) را خریداری کنید و از آن ها برای شلیک و قتل عام زامبی ها استفاده کنید. ده ها سلاح مختلف که هرکدام امکان ارتقاء دارند در این بازی وجود دارند که با بهترین جزئیات ممکن طراحی شده اند. گرافیک بازی تک تیرانداز زامبی ها بدون شک نقطه عطف آن است که در کنار یک گیم پلی سه بعدی و روان می تواند اوقات خوشی را برای شما فراهم کند.

Sniper Zombies 1.60.8 – دانلود بازی اکشن تک‌تیرانداز زامبی ها اندروید + مود Sniper Zombies 1.60.8 – دانلود بازی اکشن تک‌تیرانداز زامبی ها اندروید + مود
Sniper Zombies 1.60.8 – دانلود بازی اکشن تک‌تیرانداز زامبی ها اندروید + مود Sniper Zombies 1.60.8 – دانلود بازی اکشن تک‌تیرانداز زامبی ها اندروید + مود
نکات تکمیلی

این پست در 27 دی 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

7 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
  • سهیل1402/01/11

    بهترین سایت دانلود بازی هستن شما خیلی ممنون بازی خیلی خیلی خوب بود من همیشه بازی ها گوشیمو از اینجا دانلود میکنم

    پاسخ : سلام سهیل عزیز ، مرسی از لطفی که به سایت خودتون دارین ❤️🎮

پس زمینه