تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » رانندگی » Clutch 3.2 – دانلود آپدیت بازی ایرانی شبیه ساز رانندگی کلاچ برای اندروید

Clutch 3.2 – دانلود آپدیت بازی ایرانی شبیه ساز رانندگی کلاچ برای اندروید

متغییر بازی اندرویدرانندگی 24 شهریور 1402 494 بازدید 0 دیدگاه

Clutch 3.2 – دانلود آپدیت بازی ایرانی شبیه ساز رانندگی کلاچ برای اندروید

بازی کلاچ

کلاچ نام یک بازی اندرویدی جدید در سبک اتومبیل‌رانی از استودیوی بازی سازی NOMOGAME است. بازی اندرویدی جدیدی که در این مطلب از وبسایت پرنده بازی ها برای شما کاربران عزیز آماده دانلود کرده‌ایم، امکانی را مهیا می‌کند تا بتوانید با ده‌ها اتومبیل مختلف ایرانی به رانندگی در شهر بپردازید. اگر بنا باشد که محبوب‌ترین سبک بازی‌های اندرویدی را انتخاب کنیم، بدون شک بازی‌های ماشینی و مسابقه‌ای در صدر محبوب‌ترین‌ها قرار می‌گیرند. با وجود اینکه عناوین شناخته شده و مطرحی همچون سری آسفالت و نید فور اسپید، از بهترین‌های این سبک هستند، ولی با این حال برخی عناوین ایرانی نیز توانسته‌اند با جذب مخاطبان مختلف، محبوبیت بسیاری پیدا کنند. برخلاف بازی‌های اتومبیل‌رانی غیرفارسی، این بار قرار است که شما با اتومبیل‌هایی که روزانه با آن‌ها سر و کار داریم به رانندگی بپردازید. حال و هوای این بازی، تا حد ممکن نزدیک به واقعیتی است که همه با آن‌ آشنا هستیم. از این روی، رانندگی با خودروهایی همچون پراید، پژو پرشیا، سمند و … احتمالا برایتان بسیار جذاب و غافل‌گیرکننده خواهد بود.

 

بازی کلاچ

 

کلاچ، یک بازی اندرویدی جدید با ده‌ها ویژگی منحصر به فرد است که نمونه آن را حتی در بازی‌های غیرایرانی هم نخواهید دید. سبک و سیاق بازی و سیستم رانندگی ماشین‌ها در آن، شباهت ویژه‌ای به حالت واقعی و وطنی داشته و شما می‌توانید از این تجربه، تا مدت‌ها سرگرم شوید. امکانات متعددی که در اختیار شماست هم امکانی را فراهم می‌کند تا بتوانید خودروی دلخواه‌تان را مطابق با سلیقه خودتان شخصی کنید. امکان اضافه کردن رینگ به ماشین‌ها و دادن یک نمای اسپرت و جذاب به آن، مخصوص افرادی است که سلیقه و حساسیت خاصی را در این زمینه به خرج می‌دهند. محیط بازی نیز تماما فارسی است و گیمرها صرف‌نظر از رده سنی خود می‌توانند از تجربه مسابقه و رانندگی با انواع خودروهای بازی نهایت لذت را ببرند. هم اکنون می توانید بازی کلاچ را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت پرنده بازی ها دریافت نمایید.

Clutch 3.2 – دانلود آپدیت بازی ایرانی شبیه ساز رانندگی کلاچ برای اندروید Clutch 3.2 – دانلود آپدیت بازی ایرانی شبیه ساز رانندگی کلاچ برای اندروید
Clutch 3.2 – دانلود آپدیت بازی ایرانی شبیه ساز رانندگی کلاچ برای اندروید Clutch 3.2 – دانلود آپدیت بازی ایرانی شبیه ساز رانندگی کلاچ برای اندروید
نکات تکمیلی

این پست در 24 شهریور 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

4 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
پس زمینه