تمامی فعالیت ها پرنده بازی ها مطابق با قوانین کشور می باشد.
برای درخواست بازی ناموجود در سایت کلیک کنید.
پرنده بازی ها » بازی اندروید » اکشن » RS Boxing Champions 64.64.110 – دانلود بازی مسابقات بوکس ربات‌ها + مود

RS Boxing Champions 64.64.110 – دانلود بازی مسابقات بوکس ربات‌ها + مود

اندروید 5.0 بازی اندرویداکشن 29 اسفند 1402 313 بازدید 1 دیدگاه

RS Boxing Champions 64.64.110 – دانلود بازی مسابقات بوکس ربات‌ها + مود

بازی مسابقات بوکس ربات‌ها

Real Steel Boxing Champions - مسابقات‌بوکس‌ربات‌ها بازی اندروید جدید و بسیار زیبای بوکس مبارزه ای اندروید برای دستگاه های اندرویدی استودیوی بازی سازی Reliance Big Entertainment به صورت رایگان در مارکت گوگل قرار گرفته و یکی از محبوب ترین بازی های اکشن با بیش از 50 میلیون دانلود می باشد. ! بازی Real Steel Boxing Champions در حال حاضر دارای امتیاز 4.2 از 5.0 در پلی استور است و اولین بازی در ایران است که آخرین نسخه به روز شده را در سایت پرنده بازی ها ارائه می کند. می توانید ابتدا تصاویر بازی را ببینید و در صورت تمایل بازی را به صورت رایگان دانلود کنید.

   

بازی مسابقات بوکس ربات‌ها

 

در این بازی شما ربات خود را که یک ماشین جنگی فلزی است می سازید تا در مسابقات بوکس شرکت کنید. ربات خود را از میان قطعات خاص با بیش از 900 قطعه فلزی و بیش از 30 سر فلزی انتخاب کنید، دستان قوی و پاهای قوی ایجاد کنید، آن را به سلیقه و نام خود سفارشی کنید. در طول مسابقه بوکس امتیاز کسب کنید و حریف خود را با ضربات مهلکی که به آنها وارد می کنید شکست دهید. شما همچنین می توانید یک تیم قدرتمند از ربات ها را برای پیوستن به شما در رینگ بوکس انتخاب کنید. در طول مسابقات باید با ۲۵ ربات مبارز روبرو شوید و ۵ باس قدرتمند را شکست دهید. علاوه بر این، این بازی اندرویدی به شما این امکان را می دهد که در 30 مرحله چالش برانگیز شرکت کنید و در مسابقاتی شرکت کنید که در آن باید در مدت زمان معینی در رینگ بوکس حریف را شکست دهید. این بازی اندرویدی همچنین به شما اجازه می دهد تا قدرت ربات خود را تا 5 سطح ارتقا دهید تا آن را به یک ربات غول پیکر و شکست ناپذیر تبدیل کنید. اگر اهل بازی های مبارزه ای هستید، قطعا بازی محبوب Real Steel Boxing Champions توجه شما را جلب خواهد کرد.

RS Boxing Champions 64.64.110 – دانلود بازی مسابقات بوکس ربات‌ها + مود RS Boxing Champions 64.64.110 – دانلود بازی مسابقات بوکس ربات‌ها + مود
RS Boxing Champions 64.64.110 – دانلود بازی مسابقات بوکس ربات‌ها + مود RS Boxing Champions 64.64.110 – دانلود بازی مسابقات بوکس ربات‌ها + مود
نکات تکمیلی

این پست در 29 اسفند 1402 آپدیت شده است. در صورت انتشار نسخه جدید یا خرابی سایت از بخش دیدگاه ها اطلاع دهید تا سریعا پست بروز شود.

12 ستاره توسط 0 نفر

مطالب پیشنهادی

دیدگاه خود را بگذارید

نام
ایمیل (منتشر نمی‌شود)
وبسایت
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B :S
کد امنیتی
رفرش
کد امنیتی
نظر خصوصی
مشخصات شما ذخیره شود ؟ [حذف مشخصات] [شکلک ها]
  • صفا1402/02/09

    سلام ممنون از شما ادمین سایت پرنده بازیها ❤️❤️

    پاسخ : سلام ممنون ، تشکر از همراهی شما ❤️🎮

پس زمینه