امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود New Star Soccer 4.28 – بازی ورزشی ستاره جدید فوتبال اندروید + مود

دانلود New Star Soccer 4.28 – بازی ورزشی ستاره جدید فوتبال اندروید + مود
  • آپدیت:
  • پیش‌نیازاندروید 4.4
  • دسته: | |
  • تعداد بازدید:190 بار
  • توسطوحید
  • قیمت در سایترایگان

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 7
  • رای دهنده‌ها: 1

اسکرین شات ها

دانلود New Star Soccer 4.28 – بازی ورزشی ستاره جدید فوتبال اندروید + مود دانلود New Star Soccer 4.28 – بازی ورزشی ستاره جدید فوتبال اندروید + مود دانلود New Star Soccer 4.28 – بازی ورزشی ستاره جدید فوتبال اندروید + مود دانلود New Star Soccer 4.28 – بازی ورزشی ستاره جدید فوتبال اندروید + مود
دانلود New Star Soccer 4.28 – بازی ورزشی ستاره جدید فوتبال اندروید + مود

بازی ستاره جدید فوتبال


New Star Soccer – ستاره جدید فوتبال بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ورزشی و مدیریت فوتبال از استودیوی بازیسازی Five Aces Publishing Ltd برای اندروید است که جدیدترین آپدیت اش به همراه مود با پول بی نهایت برای دانلود عرضه شده و پیش روی شماست! بازی New Star Soccer تا به امروز میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده و توانسته امتیاز عالی 4.5 از 5.0 را کسب کند که ما در وبسایت پرنده بازی ها، جدیدترین و اخرین نسخه اش را به همراه مود برای دانلود عرضه کرده ایم.

 

بازی ستاره جدید فوتبال

 

همانطور که از نام بازی New Star Soccer مشخص است، شما زندگی فوتبالی خود را به عنوان یک نوجوان 16 ساله عاشق فوتبال آغاز می کنید و در نهایت تبدیل به یک ستاره فوتبال خواهید شد! مهارت های فوتبالی خود را افزایش دهید و سبک زندگی تان را به سبک فوتبالی تغییر دهید! روابط خود را با هم تیمی ها، مربی و حامیان مالی تان مدیریت کنید و سخت ترین تصمیم ها را وقتی سر دو راهی های بازی گیر می کنید بگیرید و برای رسیدن به هدف تان تلاش کنید. ریسک کنید و پول هایتان را به خطر بیندازید، ببینید آیا م یشود به کسی رشوه بدهید و اگر هیچ کدام از کارهای فوق جواب نداد، خود را بازنشست کنید و یک زندگی فوتبالی جدید را از نو آغاز کنید! جالب است نه؟! اگر از علاقه مندان به بازیهای فوتبال هستید بدون شک این بازی با دارا بودن یک سبک فوق العاده، طراحی و ساخت بی نظیر نظرتان را جلب کند!


Subway Surfers
باکس دانلود

این مطلب آخرین با در 10 آبان 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)



دانلود فایل نصبی اصلی بازی با لینک مستقیم - 80 مگابایت

دانلود فایل نصبی مــود بازی با لینک مستقیم - 66 مگابایت


دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background