امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403 شما در پرنده بازی ها هستید.

دانلود بازی Gordian Quest – Act VI برای کامپیوتر

دانلود بازی Gordian Quest – Act VI برای کامپیوتر

این پست مورد پسند شما بود؟

  • امتیاز: 2
  • رای دهنده‌ها: 0

اسکرین شات ها

دانلود بازی Gordian Quest – Act VI برای کامپیوتر دانلود بازی Gordian Quest – Act VI برای کامپیوتر دانلود بازی Gordian Quest – Act VI برای کامپیوتر دانلود بازی Gordian Quest – Act VI برای کامپیوتر
دانلود بازی Gordian Quest – Act VI برای کامپیوتر

Gordian Quest یک بازی در سبک RPG کلاسیک است که با الهام از آثار کلاسیک قدیمی همچون Ultima و Wizardly ساخته شده است. مفاهیم نوین همچون ساخت پایگاه و تجربه نبردهای نوبتی در این اثر وجود دارد و باید استراتژی لازم را در این نبردها داشته باشید. شما میزبان قهرمانانی خواهید بود که در نبردها حضور دارند و باید آن‌ها را مدیریت و رهبری کنید. می‌توانید مهارت‌های جدیدی را برای آن‌ها فعال‌سازی کرده و با آگاهی از چنین مهارت‌هایی، یک چینش مناسب در نقشه بازی داشته باشید.

  

دانلود بازی Gordian Quest – Act VI برای کامپیوتر

  

در ابتدا شما قوانینی را باید رعایت کنید که شاید برای‌تان جدید باشد. شش قهرمان در کلاس‌های شخصیتی متنوع حضور دارند و قابل بازی هستند. شما باید از بین آن‌ها انتخاب کرده و یک ماجراجویی سه نفری در دل نبردهای بازی داشته باشید. همه‌ی قهرمانان بازی بیش از ۵۰۰ مهارت جدید می‌توانند بگیرند و بنابراین کار شما می‌تواند پیچیده‌تر شود. نبردهای بازی کم کم ترکیب‌های بیشتری به خود می‌گیرد و شما نیز می‌توانید انتخاب گسترده‌ای از بین شخصیت‌ها داشته باشید. جادوگران خود را ارتقا داده و آموزش‌های لازم را به آن‌ها بدهید. اسلحه و زره بیشتری را خریداری کرده و سعی کنید که سلیقه خود را در نبردها به کار ببرید.

در بازی Gordian Quest می‌توانید محتواهای بیشتری نیز داشته باشید و درعمل از منابع خود برای یافتن قهرمانان جدید استفاده کنید. سیستم روابط در بازی پیشرفت کرده است و می‌توانید به ایجاد پیوند دوستی با کلن‌های مختلف نیز بپردازید. در نهایت شما خواهید توانست که مسیر ماجراجویی خود را شکل داده و با جبهه‌های مختلف هماهنگ باشید. مسیر خود را با تلاش خود پیدا کرده و تصمیمات خود را با فکر انجام دید. بازی از یک حالت بی پایان نیز برخوردار است و کمک می‌کند که یک ماجراجویی همیشگی و شکار هیولاهای مختلف وجود داشته باشد. در این بخش باید سلاح‌ها و مهارت‌های بیشتری داشته باشید و هرچه قدر که در محیط بازی ماندگار شوید، امتیاز بالاتری کسب خواهید کرد.

  

📌 سیستم مورد نیاز:

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 or higher

Processor: 2.0 Ghz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 1Gb Video Memory

Storage: 1 GB available space

🛠 آموزش نصب یا اجرا:

آموزش نصب نسخه GOG:

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

  

📥 باکس دانلود پرنده بازی ها
🔰 حجم: 2.3گیگابایت
💰 قیمت: 19.99دلار
📅 تاریخ انتشار: JUL-06-2023
🔔 لطفا قبل از دانلود سیستم مورد نیاز را مطالعه کنید!
🔐 پسورد: www.downloadha.com
📣 منبع : دانلودها

Subway Surfers
باکس دانلود

این مطلب آخرین با در 17 تیر 1402 بروز شده!
درصورتی که نسخه جدید منتشر شده یا لینک دانلودی وجود ندارد ؛ لطفا از بخش دیدگاه‌ها به اطلاع ما برسانید تا مشکل سریعا رفع شود :)




دیدگاه ها / ارسال دیدگاه

ارسال نظر

ارسال دیدگاه در درمورد این پست برای عموم آزاد است. همچنین در صورتی خرابی ، آپدیت جدید یا خالی بودن باکس دانلود از این بخش لطفا به اطلاع ما برسانید :)

نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
کد امنیتی :
کد امنیتی
رفرش
 
 

جدیدترین مطالب

برترین بازی های امسال

background